تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815596465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساختار تشكيلاتي شهرداري‌هاي كشور اصلاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ساختار تشكيلاتي شهرداري‌هاي كشور اصلاح مي‌شود
داخلي. اجتماعي. وزارت كشور. شهرداري.

مديركل دفتر تشكيلات نيروي انساني سازمان شهرداري‌هاي كشور از اصلاح وضعيت ساختار تشكيلاتي شهرداري‌ها خبر داد.

محسن كوشش تبار روز يكشنبه درحاشيه برگزاري همايش شهرداران آذربايجان غربي در مهاباد به خبرنگار ايرنا گفت: در زمان حاضر ساختار تشكيلاتي ‪۸۵۰‬ شهرداري در سطح كشور اصلاح و اصلاح ساختار ‪ ۱۳۰‬شهرداري ديگر به آنها ابلاغ شده است.

وي هدف از اجراي طرح اصلاح ساختار شهرداري‌ها را كاهش پست‌هاي سازماني و ارتقاي بدنه كارشناسي در شهرداري‌ها، بسترسازي مديريت شهري و واگذاري امور تصدي گري شهرداري‌ها به بخش خصوصي بر اساس اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي عنوان كرد.

كوشش تبار اضافه كرد: از يكهزار و ‪ ۱۶‬شهر كشور تنها اصلاح ساختار تشكيلاتي ‪ ۲۷‬شهر بالاي ‪ ۲۰۰‬هزار نفر جمعيت و ‪ ۱۵‬درصد از كلان شهرهاي كشور باقي مانده است.

وي گفت: براساس بررسي‌هاي انجام شده در بدنه شهرداري‌هاي سطح كشور در سال ‪ ،۸۴‬تنها ‪ ۵‬تا ‪ ۱۰‬درصد از پست‌هاي موجود در آنها در سطح كارشناسي بوده و حتي در برخي شهرداري‌ها حتي يك پست كارشناسي نيز وجود نداشت.

كوشش تبار افزود: بر همين اساس سطح تحصيلات حدود ‪ ۹۵‬درصد از نيروهاي موجود در شهرداريها زير ديپلم بوده و از ميان نيروها با پست كارمندي و كارشناسي نيز ‪ ۶۵‬درصد زير ديپلم هستند.

وي گفت: استان آذربايجان غربي در اجراي طرح اصلاح ساختار شهرداري‌ها جزو استان‌هاي موفق كشور بوده و بر اساس برنامه‌هاي پيش بيني شده بزودي آگهي استخدام جذب نيرو براي شهرداري‌هاي اين استان با برگزاري آزمون در روزنامه‌ها ابلاغ خواهد شد.

مديركل دفتر تشكيلات نيروي انساني سازمان شهرداري‌هاي كشور اضافه كرد: در همين راستا مجوز تبديل مستخدمين شهرداري‌ها از حالت موقت به پيماني نيز دريافت و بزودي اجرا خواهد شد.

همايش شهرداران استان آذربايجان غربي به مدت دو روز در شهرستان مهاباد برگزار شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن