تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس شوراي هماهنگي تبليغات فارس: شهيد بهشتي نخستين قرباني منافقين بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس شوراي هماهنگي تبليغات فارس: شهيد بهشتي نخستين قرباني منافقين بود
داخلي. اجتماعي. مناسبت ها
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس درآستانه هفتم تير سالروز شهادت شهيد بهشتي گفت: بيان نافذ و انديشه‌هاي شهيد بهشتي موجب شد تا او نخستين قرباني منافقين شود.

حجت‌الاسلام محمدرضايي يكشنبه در نشست هماهنگي برگزاري هفته قوه قضاييه و بزرگداشت شهداي هفتم تير افزود: بهره‌گيري از دانش روز از شهيد بهشتي شخصيتي برجسته و جامع ساخته بود كه بيشتر مورد توجه منافقين قرار گرفت و همچنين ايشان قبل و بعد از انقلاب نيز هدايت مردم،اداره شوراي‌انقلاب، تشكيل مجلس خبرگان و حزب جمهوري اسلامي و تاسيس قوه قضاييه را به نحو احسن انجام داده بود.

وي گفت:منافقين به دليل نفاق،عدم پايبندي به اسلام وارزشهاي ديني همواره دنبال ضربه‌زدن به انقلاب بوده‌اند و چون در كار آنها هيچگاه يك جريان فكري، فرهنگي و انديشه‌اي لحاظ نبوده و حركتشان بر اساس دين نبود بنابراين طريق نظامي و ترور مردم بي‌گناه و كشتار چهره‌هاي اساسي و تاثيرگذار انقلاب را در پيش گرفتند و حادثه هفتم تير را بوجود آوردند.

وي‌اضافه كرد:حادثه هفتم تير ائتلاف بين ليبراليسم نقاب دار و نفاق داخلي و استكبار جهاني بود كه همه دست به دست هم دادند و محصول آن شهادت ‪ ۷۲‬تن از ياران صديق امام (ره) شد.

رضايي گفت:از وظايف ماست كه با توجه به همان روحيات اوايل انقلاب و توسل به‌همان‌انديشه‌هاحركت انقلاب را كه حركتي جهاني و شعارش نيز جهاني بود ادامه دهيم و براي ادامه حيات آن پرداختن به اينگونه مسايل و معرفي‌چنين‌شخصيت ها به نسل امروزي لازم است.

حجت‌الاسلام رضايي افزود: با مقارن شدن هفته قوه قضاييه و بزرگداشت شهداي والا مقام هفتم تير بايستي معرفي ايران به گونه‌اي باشد كه ما بزرگترين قرباني تروريسم هستيم.

حجت‌الاسلام رضايي افزود: برگزاري شب شعري با عنوان جاودانه، نمايشگاهي از عكس مرتبط با شهداي هفتم تير و انتشارات قوه قضاييه‌وكنفرانس‌هاي مطبوعاتي و پرداختن صاحب نظران به انديشه‌هاي شهيد بهشتي براي آشنايي نسل جوان با اين شخصيت از برنامه‌هاي اين هفته خواهد بود.ك/‪۲‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن