تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819927159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: آزادسازي خرمشهر تحقق وعده الهي بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قاليباف: آزادسازي خرمشهر تحقق وعده الهي بود
خبرگزاري فارس: به اعتقاد شهردار تهران، آزادسازي خرمشهر آزادسازي يك شهر نبود، بلكه تحقق وعده ‌الهي بود.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، محمدباقر شب گذشته در مراسم حماسه مقاومت در منطقه 17 ‌تهران با اشاره به آزادسازي خرمشهر گفت: انسان بعضي از آيات‌، روايات و احاديث را مي‌خواند ولي بعضي از آن‌ها را در زندگي احساس مي‌كند، بسيار شنيده‌ايم كه وعده الهي تخلف‌ناپذير و نصرت الهي نزديك است و به آن ايمان داريم ولي در روز 3 خرداد وقتي چشممان به مسجد جامع خرمشهر كه نمادي از مقاومت و ايثار است افتاد با همه وجود اين آيه را لمس كرديم.
قاليباف اظهار داشت: با وجود امكانات و تجهيزات عراقي‌ها، تصور پيروزي براي خود ما هم سخت بود ولي با ظهر ‌سوم خرداد، ما تحقق وعده الهي را درك كرديم.
به گفته شهردار تهران، خرمشهر نماد پيروزي خون بر شمشير است و فتح خرمشهر مصداق بارز هنرنمايي و كارآمدي دين در عرصه جامعه است.
وي افزود: فتح خرمشهر الگوي مقاومت و ايثار است و ‌به جز نگاه عاطفي و احساسي به جنگ بايد نگاهي منطقي هم به آن داشته باشيم. خرمشهر علاوه بر اين كه تجلي‌گاه عشق و معنويت و مقاومت بود‌، تجلي‌گاه اوج مديريت عالي سرداراني چون شهيد باقري و همت بود.‌
وي ادامه داد: اين روحيه انقلاب، فرهنگ امام و هنر دين است كه يك بچه 14 ساله با اسلحه خالي رعب و وحشت را در دل دشمن مي‌اندازد.
به اعتقاد شهردار تهران، جنگ يك روي ديگر هم دارد و آن تجلي اوج عالي مديرت علمي و جهادي، مديريت عقلاني و استراتژي در عرصه نظامي است.
قاليباف به انجام چند عمليات در زمان بني‌صدر اشاره كرد و گفت: تمام عمليات‌هاي انجام شده در اين دوران افتضاح بود.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن