تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812816455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي در كنفرانس خبري به همراه خالد مشعل: جامعه جهاني رسالت سنگيني در توقف اقدامات سبعانه اسرائيل برعهده دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: متكي در كنفرانس خبري به همراه خالد مشعل: جامعه جهاني رسالت سنگيني در توقف اقدامات سبعانه اسرائيل برعهده دارد
خبرگزاري فارس: وزير خارجه كشورمان گفت: امروز جامعه جهاني، سازمان‌هاي بين‌المللي و كشورهاي منطقه به ويژه كشورهاي مسلمان، رسالت سنگيني را در توقف اقدامات سبعانه رژيم صهيونيستي عليه ملت مظلوم فلسطين برعهده دارند.


به گزارش خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان بعد از ظهر امروز شنبه در كنفرانس خبري مشترك به همراه خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس، با بيان اينكه در فرصت‌ها و مكان‌هاي مختلف بين جمهوري اسلامي و ر هبران فلسطين تبادل نظر با هدف آگاهي از آخرين تحولات در عرصه فلسطين و مقامت فلسطين برگزار مي‌شود، گفت: آقاي خالد مشعل بنا به دعوت بنده به تهران سفر داشت و گفتگوي نسبتاً مفصلي با همديگر داشتيم.
وي شرايطي كه اين روزها در سرزمين‌هاي اشغالي به ويژه در غزه جاري است از جمله جنايات رژيم صهيونيستي، محاصره غزه، قطع سوخت و شرايط دشواري كه رژيم صهيونيستي بر مردم فلسطين تحميل كرده و به ويژه كشتارهاي وحشيانه‌اي كه در چند مدت اخير بيش از 160 نفر از زنان، مردان و كودكان بيگناه فلسطيني را به شهادت رسانده، تصويري بسيار گويا از ماهيت رژيم صهيونيستي و عملكرد اين رژيم در مقابل ديدگان جهانيان و جامعه بين‌المللي دانست و ضمن محكوم كردن اين جنايات، بر ضرورت رفع محاصره غزه تاكيد كرد.
وزير خارجه كشورمان با بيان اينكه امروز جامعه جهاني، سازمان‌هاي بين‌المللي و كشورهاي منطقه به ويژه كشورهاي مسلمان، رسالت سنگيني را در توقف اقدامات سبعانه رژيم صهيونيستي عليه ملت مظلوم فلسطين برعهده دارند، اظهار داشت: نكته بسيار روشن و واضحي كه براي قضاوت جهانيان وجود دارد اين است كه اين رژيم جعلي در طول 60 سال موجوديت تحميلي و جعلي خود قادر نبوده با اين گونه كشتارها، فشارها و تحميل‌ها، مقاومت مشروع ملت فلسطين را در استيفاي حقوق خودش در هم بشكند، بلكه هر جنايتي موجب تقويت بيشتر اين مقاومت و عزم راسخ‌تر ملت فلسطين و رهبران رزمنده فلسطيني براي استيفاي كامل حقوقشان شده است.
وي حاميان رژيم صهيونيستي به ويژه دولت آمريكا را شريك در جنايات اين رژيم دانست و گفت: اين شيوه عملكرد و اين سياستگذاري علت اصلي نفرت رو به تزايدي است كه در ملت‌هاي خاورميانه بر عليه سياست‌هاي آمريكا روز به روز در حال افزايش است و عامل اصلي شكست‌هاي ديگري است كه آنها با آن در منطقه مواجه شده‌اند.
وزير خارجه كشورمان با بيان اينكه جمهوري اسلامي از مقاومت فلسطين و حقوق حقه اين ملت حمايت مي‌كند، افزود: جمهوري اسلامي اين حمايت را لازمه ثبات و آرامشي پايدار در منطقه تلقي مي‌كند و معتقد است ابتدايي‌ترين حق يك ملت داشتن سرزمين‌اش است و ملت فلسطين براي حق طبيعي و قانوني خود مبارزه مي‌كند.
متكي در پاسخ به سؤالي درباره موضع جمهوري اسلامي در خصوص مذاكرات سوريه و اسرائيل درباره بلندي‌هاي جولان، اظهار داشت: چندي پيش يكي از مسئولين خارجي در ملاقاتي عنوان كرد كه مسئولين رژيم صهيونيستي گفته‌اند مي‌خواهيم در مورد جولان با سوريه مذاكره و جولان را برگردانيم و در مورد شبعا نيز معلوم شود كه متعلق به كجاست بايد به لبنان بدهيم يا به سوريه؟ كه من در پاسخ گفتم اين اظهارات نشان مي‌دهد اين دو منطقه اشغالي است و رژيم صهيونيستي در شرايطي نيست كه براي تخليه و عقب‌نشيني از آنها بخواهد شرطي بگذارد و مطلبي را بيان كند.
وزير خارجه كشورمان با تاكيد بر اينكه جولان متعلق به سوريه است و بايد به اين كشور برگردد، اظهار داشت: اگرچه در طبيعت اين رژيم در طول 60 سال گذشته تلاش براي تجاوز و اشغال بيشتر بوده ولي اين رژيم در شرايطي قرار گرفته كه ناگزير از تخليه اين مناطق اشغالي است و انشاءالله بقيه و كل سرزمين فلسطين را بايد براي فلسطيني‌ها تخليه كند.
متكي ادامه داد: از سوريه در باز پس گيري جدي جولان، سرزمين اشغال شده‌اش، حمايت مي‌كنيم و رژيم صهيونيستي را در شرايطي نمي‌دانيم كه بخواهد براي آن شرط و شروطي بگذارد.
انتهاي پيام/
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن