تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز 12 مؤسسه خيريه در خراسان جنوبي صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مجوز 12 مؤسسه خيريه در خراسان جنوبي صادر شد
خبرگزاري فارس: معاون هماهنگي موسسات غير دولتي، مشاركت هاي مردمي و اشتغال سازمان بهزيستي خراسان جنوبي گفت: سال گذشته 12 پرونده موسسه خيريه در كميسيون استاني ماده 26 براي دريافت مجوز از سازمان بهزيستي كشور مورد موافقت قرار گرفتند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، محمد حسن عرب پور امروز در نشست اين معاونت با بيان اين كه برخي از اين موسسات مجوز فعاليت خود را دريافت و تعدادي در حال دريافت مجوز هستند، افزود: در حال حاضر 30 موسسه و انجمن خيريه فعال و غير فعال در استان وجود دارد كه در سه حوزه توانبخشي، اجتماعي و پيشگيري جامعه هدف بهزيستي را حمايت مي كنند.
وي با اشاره به اين كه عمده موسسات خيريه در مركز استان است اضافه كرد: هدف سازمان بهزيستي در سال جاري اين است كه در هر شهرستان يا نمايندگي خدمات بهزيستي استان حداقل يك موسسه خيريه ديگر راه اندازي كند كه اين امر جز با ترغيب خيران و نيكوكاران و حمايت مردم امكان پذير نيست.
معاون اشتغال سازمان بهزيستي خراسان جنوبي خاطرنشان كرد: موسسات و انجمن هاي خيريه با هدف فعاليت در راستاي انجام وظايف بهزيستي يعني حمايت از زنان بي سرپرست و نيازمند، ساماندهي كودكان بي سرپرست و خياباني، تأمين جهيزيه ايتام، ارائه خدمات توانبخشي به معلولان، ساماندهي بيماران رواني مزمن، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، جلب مشاركت هاي مردمي و هزينه آن در قالب كمك به افراد نيازمند زير پوشش تشكيل مي شود.
عرب پور جايگاه و نقش موسسات خيريه در بهبود سطح اجتماعي و فرهنگي جامعه را بسيار عمده و مهم دانست و افزود: اين گونه انجمن ها و موسسات با خدماتي كه در سطح جامعه ارائه مي دهند باعث ارتقاي سطح فرهنگي، اجتماعي و مادي مي شوند.
وي ادامه داد: خدماتي كه موسسات خيريه تحت حمايت سازمان بهزيستي ارائه مي دهند بسته به نوع اهداف آنان متفاوت است.
معاون اشتغال سازمان بهزيستي خراسان جنوبي تصريح كرد: اكثر موسسات خيريه استان در زمينه جمع آوري كمك هاي مردمي و كمك به جامعه هدف خود تلاش مي كنند اما با توجه به محروميت شديد منطقه، سطح كمك هاي مادي پاسخگوي نياز محرومان تحت حمايت نيست.
عرب پور خاطرنشان كرد: رفع اين مسئله مستلزم مشاركت همه افراد به خصوص دهك بالاي جامعه و حمايت همه جانبه نهادهاي مربوط است.
وي در خصوص جايگاه موسسات خيريه گفت: جايگاه آنان از لحاظ ارزشي بسيار رفيع ولي خدماتي كه در اين راستا ارائه مي كنند با توجه به سطح پايين مادي جامعه در حد متوسط است.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 445]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن