تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815149252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون گمرك ايران: سيستان و بلوچستان در تنظيم بازار كشور مشاركتي فعال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون گمرك ايران: سيستان و بلوچستان در تنظيم بازار كشور مشاركتي فعال دارد
داخلي. اقتصادي. گمرك.

معاون امور گمركي گمرك جمهوري اسلامي ايران گفت: سيستان و بلوچستان با داشتن توانايي‌ها و امكانات موجود، در تنظيم بازار سراسر كشور مشاركت فعالي دارد.

به گزارش ايرنا، "محمدرضا نادري" در نشست ستاد هماهنگي تسهيل واردات و تسريع در ترخيص و ارسال برنج از سيستان و بلوچستان بيان كرد: اين استان در دو سال گذشته فعاليتهاي گسترده‌اي در زمينه تنظيم بازار در گستره ايران اسلامي داشته است.

وي اظهار داشت: اكنون ‪ ۳۲‬بازارچه مرزي در كشور فعاليت دارد كه از اين تعداد هفت بازارچه در سيستان و بلوچستان فعال است.

معاون امور گمركي گمرك جمهوري اسلامي ايران گفت: بيشترين تعداد تعاونيهاي مرزنشينان و بازارچه‌هاي مرزي فعال در استانهاي مرزي كشور مربوط به سيستان و بلوچستان است.

نادري تاكيد كرد: با توجه به تواناييهاي موجود، برنامه ريزيها بايد به گونه‌اي باشد كه بستر مناسب براي ارايه خدمات تخصصي‌تر فراهم شود.

وي ادامه داد: نخستين گام براي تحقق اين هدف مهم، رسمي شدن گمرك پيشين است.

معاون امور گمركي گمرك كشور بيان كرد: در راستاي اجرا اين طرح ظرفيت ساير گمركهاي سيستان و بلوچستان نيز به ميزان توانمنديهاي استان افزايش مي يابد.

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار سيستان و بلوچستان نيز گفت: تاكنون ‪ ۳۷‬نشست ستاد هماهنگي تسهيل در واردات برنج برگزار شده كه ثمره آن وارد كردن حدود ‪ ۹۰‬هزار تن برنج به استان شد.

"حامدعلي مباركي" بيان كرد: ‪ ۶۰‬هزار تن از اين ميزان ترخيص و به نقاط مختلف كشور ارسال شده است.

وي اظهار داشت: اكنون بازارهاي كشور از برنج اشباع شده و علاوه بر موجود بودن مقادير زيادي برنج در انبارهاي استان، در آنسوي مرز نيز به مقدار قابل توجهي موجود است.

به گزارش ايرنا، سي و هفتمين نشست ستاد هماهنگي تسهيل در واردات و تسريع در ترخيص و ارسال محصول برنج وارداتي به بازارهاي كشور با حضور معاون امور گمركي گمرك جمهوري اسلامي ايران، مدير كل صادرات گمرك ايران و اعضا كارگروه استانداري سيستان و بلوچستان برگزار شد. ك/‪۲‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن