تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815148292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل باشگاه سايپا: دايي در باشگاه مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل باشگاه سايپا: دايي در باشگاه مي‌ماند
كليات
مديرعامل و نماينده باشگاه سايپا در مراسم قرعه كشي ليگ قهرمانان آسيا با اظهار رضايت از قرعه اين تيم گفت: دايي در باشگاه مي‌ماند.

سايپا در مرحله يكچهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با تيم كوروفچي ازبكستان ديدار خواهد كرد.

مهرداد هاشمي به سايت كنفدراسيون فوتبال اسيا گفت: قرعه سختي نبود البته قرعه راحتي هم نبود كه بخواهيم خيلي خوشحال باشيم . به هر حال تيمي كه مي خواهد به موفقيت فكر كند بايد براي گذر از هر مانعي آماده باشد.

وي درباره وضعيت تيم سايپا بعد از جدايي علي دايي گفت : بايد به اولويت ها فكر كنيم . تيم ملي بيشتر از ما به علي دايي احتياج داشت هرچند او در كنار باشگاه خواهد ماند و با عضويت در هيئت مديره در تصميمات فوتبال باشگاه نقش مهمي بر عهده مي‌گيرد.

ما با سرعت بدنبال گرفتن يك سر مربي هستيم و بدون شك با پايان فصل فوتبال در ايران سعي مي‌كنيم تا بازيكنان جديدي را كه لازم به جمع باشگاه بياوريم .

او درباره نقاط قوت يا ضعف تيم در بازيهاي پيش رو توضيح داد : مسائل فني به مربي تيم بستگي خواهد داشت حتي بازيكنان بعدي را هم با نظر مربي جديدي كه خواهيم گرفت جذب مي‌كنيم .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن