تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812970569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسوي :رقابت كيفي در مراكز صدا و سيما


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: موسوي :رقابت كيفي در مراكز صدا و سيما
واحد مركزي خبر: حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم روز شنبه در يازدهمين همايش فصلي مديران سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران درهمدان از پيگيري مصوبات گذشته و بررسي اقدامات به عنوان فلسفه وجودي تشكيل همايش فصلي مديران سازمان صداوسيما ياد كرد.

وي با اشاره به تفويض اختيارات به مديران كل مراكز صدا و سيما ، بر مديريت توليد و تقويت روند توليدبرنامه ها در اين مراكز تاكيد كرد.

حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم از كيفي سازي ، توليدات فاخروپويانمايي به عنوان راهبردهايي براي نقش آفريني هرچه بيشترصداوسيماي مراكز استان ها در شبكه هاي سراسري وجلب نظر مخاطبان نام برد.

معاون امور مجلس و اموراستان هاي سازمان صداوسيما با اشاره به تاكيد رياست سازمان صداو سيما برتقويت مراكز براي توليد هرچه بهتربرنامه ها گفت: اگر توانمندي هاي بالقوه مراكز به فعل تبديل شود ، اين مراكز بيشترين نقش را در رسانه ملي خواهند داشت.

وي به توليد تله فيلم ، سريال هاي تلويزيوني و توليد500 ساعت انيميشن در صداوسيماي مراكزاستان ها به عنوان چشم اندازاين سازمان برشمرد .
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن