تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراكز استاني صدا و سيما به سوژه‌هاي محلي توجه كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مراكز استاني صدا و سيما به سوژه‌هاي محلي توجه كنند
معاون امور مجلس و استان‌ها صدا و سيما در مراسم معرفي برگزيدگان بخش سيما شانزدهمين جشنواره توليدات راديو و تلويزيون مراكز استان‌ها توجه مراكز را به سوژه محلي در توليدات نمايشي ضروري دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سيدرمضان موسوي مقدم در اين مراسم گفت: توليدات راديو و تلويزيون در جهت الگوي صحيح براي مردم نقش موثري دارد. توليدات سيما در بخش هاي مختلف بايد به سوژه هاي قومي توجه كنند تا آثار نماينگر آهنگ وحدت ملي باشد و به تقويت بنيان هاي ارزشي كمك كند.

وي با اشاره به اعضا اتاق فكر سيما مراكز خاطرنشان ساخت: اعضاي اتاق فكر بايد استراتژيست هاي خوبي باشند تا بتوانند سوژه هاي مناسب را ارائه دهند. همچنين توليدات استاني بايد تصويرگر لباس و گويش منطقه مربوطه باشد تا وقتي مجموعه اي از شبكه سراسري روي آنتن مي رود مخاطبان با اثر غريبه نباشند. همچنين آداب و رسوم بايد در آثار مراكز مورد توجه قرار بگيرد.

معاون امور مجلس و استان هاي صدا و سيما افزود: آثار سيماي مراكز بايد ويژگي هاي بومي را به زيبايي نشان دهد تا الگوي مناسبي ارائه دهد. از سوي ديگر بايد از تجملات پرهيز كرده و فرهنگ بومي را تقويت كنند.

سيدابوالحسن موسوي‌زاده مدير كل سيما استان ها و رئيس كميسيون سيما در اين مراسم گفت: بي‌گمان جشنواره مراكز با حضور هنرمندان اقصي نقاط كشور بزرگترين رخداد رسانه‌اي ايران است. توليدات شبكه‌هاي استاني در اين جشنواره عرضه مي‌شود و اينگونه آثار نماد فرهنگ‌هاي مختلف و يكپارچگي در راستاي فرهنگ ملي را فراهم مي‌كند.

وي در ادامه افزود: رقابت در جشنواره درخششي نو به وجود مي‌آورد و با خلق آثار رقابت سخت‌تر و تنگتر مي‌شود. آثار مراكز نقشي موثر در ارائه الگو و مدل براي دست‌اندركاران رسانه فراهم مي‌آورد. امروز شبكه‌هاي استاني توانسته‌اند بخشي از توليدات رسانه را در سطح ملي پاسخگو باشند و پخش اين نوع آثار از شبكه‌هاي سراسري گوياي اين مسئله است.

مدير كل سيما استان‌ها گفت: پارسال 33 درصد توليدات نمايشي مراكز از شبكه‌هاي سراسري پخش شد و ما از اين لحاظ رشدي 68 درصدي نسبت به سال‌هاي گذشته داشتيم. شركت آثار مختلف سيما استان‌ها در بخش‌هاي مختلف جشنواره نيز رشد كمي و كيفي مناسبي نيز داشت. افزايش كيفي در بخش انيميشن نشان از رويكرد جديد مراكز به اين آثار است.

اسامي برگزيدگان به اين ترتيب معرفي شدند:

بخش نماهنگ: سعيد حران اف از استان مركزي، مرتضي مطوري از خوزستان، اميرحسين ندايي (سه جايزه) از استان مركزي، احمدرضا داوري (دو جايزه) از كيش، حسن وكيلي از كيش، مقداد شاه حسيني از خراسان رضوي، سيف الله يزداني از كيش، سيدرافع موسوي بهار از خوزستان، اميد حجت از كيش و امين حبيبي از خوزستان.

بخش مستند: بهزاد وزيري از خوزستان، خسرو حيدري از كهگيلويه و بويراحمد، كيوان فهيمي از مهاباد، محمد اسلامي از كرمان، حسن مخودي از مهاباد، احمد صدري از خوزستان، رضا بذرافشان از يزد، مسعود متاني از گلستان، ليلا نخعفي از كرمان، مسعود حاجي غلامي از يزد، مهدي كارگر از يزد و مهدي بقائيان از يزد.

بخش انيميشن: مسعود اشجعي (دو جايزه) از كرمان، مازيار محمدنژاد (دو جايزه) از فارس، سيدعباس شفيعي از خوزستان، رحيم كريم زاده از خوزستان، رضا ارژنگي از كرمان، مهرداد رئيسي از يزد، مصطفي يادگار از يزد، امين قائدي از فارس، حسن نوزاديان از فارس، فخرالدين دوست محمد از كرمانشاه، آريا طاهري از كيش و محمدمهدي خداكرمي از همدان.

بخش تله فيلم: مجيد افضلي از خوزستان، فريدالدين نيكجو (دو جايزه) از كهگيلويه و بوير احمد، محمدهادي نامور از گلستان، فلورا سام از كيش، محمدهادي نامور از گلستان، حسن لفافيان از خوزستان، ناصر محمود كلايه از كيش، شهرام يوسف نيا از گلستان، مسعود امامي از گلستان، وحيد باقرزاده از گلستان، رضا معنوي از گلستان، داريوش پيرو از خوزستان، پروانه پورمحمدي از گلستان، محمدجواد شريفي راد از خوزستان، جمال اجلالي از گلستان، محمود عزيزي از خوزستان؛ سولماز صفايي از گلستان و سيدعليرضا صادقي از مازندران.

بخش تله تئاتر: غلامحسين لطيفي از كرمانشاه، حميدرضا نعيمي از كرمانشاه، محسن هزارخاني از كرمانشاه و نيلوفر جوادپور از كرمانشاه.

بخش داستاني نيمه بلند: الهه كلهري از كهگيلويه و بويراحمد، مجيد عكاف زاده (دو جايزه) از اصفهان، علي رشيدي از فارس، فريده هاشم زاده از فارس، پشوتن طهماسبي از اصفهان، حبيب فرزام از فارس، شهرام ممتحن از فارس، شهرام نيك كار از كهگيلويه و بوير احمد، سبحان جعفري از اصفهان، احسان منوچهري از فارس و ساره رحماني از اصفهان.

بخش داستاني كوتاه: روح اله اكبري (سه جايزه) از ايلام، آناهيتا كبيركوه از استان مركزي، اكبر شهباري از استان مركزي، سارا موفق مطلق از سيستان و بلوچستان، امير علي ويسي از استان مركزي، عباس ميرزايي از ايلام، طاهر سلطاني از ايلام، نادر گهرسودي از ايلام، حامد منوچهري از استان مركزي، مهسا كوثري از ايلام و يگانه گلزاري از سيستان و بلوچستان.

بخش مستند مجموعه‌سازي: اكبر تدبيري از خليج فارس، غلامرضا صالحي از كيش، علي روحاني از خليج فارس، عبدالحميد چيني ساز از خوزستان، اكبر تدبيري از خليج فارس، ذوالفقار عرب زاده از كيش، موحد شادرو از كيش و احمد رسول زاده از كيش.

بخش مجموعه: عبدالرسول يكه تاز از كهگيلويه و بوير احمد، سيداميرحسين هاشمي از لرستان، صادق كرميار از خوزستان، صدرا عبداللهي از سيستان و بلوچستان، سيدرحيم حسيني از خوزستان، محمدهادي نامور از مازندران، فرشيد عليزاده از سيستان و بلوچستان، فرشاد گل سفيدي از خوزستان، فريدون مسروري از كرمان، رضا اردلان از سيستان و بلوچستان، دانا كبيري از مازندران، محمد عليپور از سيستان و بلوچستان، هايده زماني از لرستان، مرتضي اكبري از خوزستان، جمشيد جهانزاده از كهكيلويه و بويراحمد، فرزانه نشاط خواه از كهكيلويه و بوير احمد، چنگيز نارويي از سيستان و بلوچستان و مهدي حبيبي پور از سيستان و بلوچستان.

بخش مستند بازسازي: مرتضي تويسركاني راودي از كرمان، سيدحميد ميرحسيني (دو جايزه) از كرمان، امير پوروزيري از كرمان، مجتبي رزكايي از كرمان، رضا كاوياني از كرمان، پرويز بهرام از كرمان، مهدي حسني از كرمان، كيهان كلهر از كرمان و آريا سالاري از كرمان.

بخش عروسكي: سيروس حميدي از فارس، علي اصغر زارع از سيستان و بلوچستان، حسين فضل اللهي از زنجان، كامران يوسفي از مهاباد، زهرا كلهري از زنجان، كاوه دباغچي مكري از مهاباد، امير حاتمي از كهگيلويه و بوير احمد، حميد هاشم زاده از فارس، سيدحسين آزادي از فارس، علي آتش افروز از فارس، شهاب آزادي وطن از گيلان، وحيد خادمي از فارس، حميد هاشم زاده از فارس، هادي اميري از فارس و كيميا مكاري از زنجان.

بخش تركيبي نمايشي: محمدمهدي صابري (دو جايزه) از مازندران، حسين كيقبادي از مازندران، مجتبي رفيقي از مازندران، علي يارمحمدي از ايلام، هادي محمدي از مازندران، صادق صادقي (دو جايزه) از خراسان جنوبي، عبدالرضا عباسپور از مازندران، ليلا طايي از خوزستان و كورش صادقي از ايلام.

بخش تركيبي ساده: محمدرضا ميرشكاري از بوشهر، سعيد برزگر از خراسان رضوي، حسن رضايي از بوشهر، احمد روئيني از خراسان رضوي، شبنم خير از بوشهر، يحيي غفوريان (دو جايزه) از خراسان رضوي، ياسين جمالي (دو جايزه ) از بوشهر، ابوالقسام عبداللهي از بوشهر، علي محبي از بوشهر، قاسم آزيز از مهاباد، سيدنوري موسوي از لرستان و رضا باقري از خراسان رضوي.

بخش مسابقه: محمد كرد(سه جايزه ) از گلستان، داريوش ربيقي از كهگيلويه و بويراحمد، ياسر پاك زاد از گلستان، عباس بهرامي از گلستان، روح الله باهنر از كهگيلويه و بويراحمد، اسداله فولادي از سيستان و بلوچستان، محمدرضا كاويان از گلستان، معصومه بهياري از سيستان و بلوچستان، محمدامين صادقي از كهكيلويه و بويراحمد.

بخش ميان برنامه: علي محمد خادمي از يزد، سيدعلي نادري از يزد، سعيد نيكوكار از يزد و علي محمد خادمي از يزد.

بخش گزارشي: رضا بذرافشان (دو جايزه) از يزد، مرضيه سادات حسيني (دو جايزه) از يزد، سيدجلال دهقان از يزد و فرامرز مبارز از آذربايجان غربي.

بخش مستند گزارشي: امير عرفانيان عبادي (دو جايزه) از خراسان رضوي، گيتي محمود از همدان، ارشاد اسلامي زيركي از خراسان رضوي، تيمور اعظمي (دو جايزه) از كردستان، گيتي محمود (دو جايزه) از همدان، ارشاد اسلامي زيركي از خراسان رضوي، مصطفي يوسف زاده از خراسان رضوي، بهمن رحماني از زنجان، فريبرز عليزاده از كهكيلويه و بويراحمد و انسيه لرستاني از گلستان.

بخش ميزگرد: حميدرضا زرگراني از گلستان، حميد درباري از گلستان؛ علي وفا از فارس، حميدرضا كاويان از گلستان، مريم شهركي از گلستان، علي برزعلي از گلستان، ابوالقاسم حداد از سيستان و بلوچستان، مسعود پيراحمدي از فارس و محمدصادق عادل از فارس.

بخش جنبي: حسين احمديان از گلستان، مازيار محمدي نژاد از فارس، مرجان مفتاحي از مازندران، پرشنگ پشيري از مهاباد، فرشاد زارعي از فارس، صادق صادقي از خراسان جنوبي، هوشنگ فضل زاده از آذربايجان شرقي، مهدي نجار پيشه از سيستان و بلوچستان، علي قادري از مهاباد، علي مرادي از ايلام، مرتضي مطوري از خوزستان و علي محمد خادمي از يزد.

بخش ويژه: سميه اشتري از خراسان رضوي، حسن رهقان از زنجان، مسعود سات اف از قزوين، اسدالله فولادي از سيستان و بلوچستان، محمدصادق حاتيم از خراسان رضوي، فرهاد هاسقي از لرستان، مژگان فرزانه از اردبيل، مجتبي امامي از سمنان، علي امرايي از لرستان، گيتي محمود از همدان، علي قادري از مهاباد، وحيد نجم الديني از كرمان، سيدمحمد موسوي از گلستان و محمدحسين سياش از استان مركزي.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن