تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام موسوي مقدم:رسانه ملي در خدمت معارف و آموزهاي ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام موسوي مقدم:رسانه ملي در خدمت معارف و آموزهاي ديني است
بجنورد - خبرگزاري مهر: معاون امور مجلس و استانهاي سازمان صداو سيما گفت: به رغم محدوديتهايي كه براي برنامه سازي براي رسانه ملي وجود دارد، اين رسانه نقش تاثيرگذاري در تحكيم و ترويج آموزه هاي ديني داشته است.

حجت الاسلام رمضانعلي موسوي مقدم ظهر روز پنج شنبه در مراسم توديع مديركل صدا و سيماي مركز خراسان شمالي در بجنورد افزود: چارچوب و جهت گيري اصلي رسانه ملي براي ترويج آموزهاي ديني رهنمودهاي بينانگذار جمهوري اسلامي و مقام معطم رهبري است.

وي اظهار داشت: صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران علي رغم محدوديتها توانست در نشر آموزه هاي ديني در داخل و خارج از كشور موفق عمل كند و اقبال عمومي مردم جهان به رسانه ملي نشان از موفقيت آن دارد.

موسوي افزود: امروز در جهان بالغ 200 هزار ماهواره در مدار زمين قرار گرفته كه 17 هزار شبكه تلويزيوني و 10 هزار شبكه راديويي در براي ماديات و شهوتراني قرار دارند و برخي شبكه هاي علمي آنها نيز از اين گروهها پشتيباني مي شوند.

وي اظهار داشت: به رغم وجود چنين شبكه هاي قوي رسانه اي در جهان، صدا و سيماي جمهوري اسلامي توانست جايگاه خوبي در بين مردم جهان داشته باشد.

موسوي گفت: آمار اعتماد مردم به رسانه ملي در داخل و خارج از كشور هر روز در حال افزايش بوده و اين پشتوانه كاري خوبي براي ما در سازمان صدا و سيما خواهد بود.

وي افزود: البته ما براي باقي ماندن در عرصه رقابت رسانه اي علاوه بر تقويت كمي و پشتوانه تكنولوژي خود بايد به سمت كيفيت سازي برنامه ها نيز حركت نماييم.

معاون صدا و سيما شبكه هاي استاني را پشتوانه قوي براي تقويت امنيت و وحدت ملي و گسترش فرهنگ استاني دانست و گفت: اين شبكه ها كه در تمام استانهاي كشور فعال شده بايد براساس سند توسعه استان، تقويت فرهنگها و آداب رسوم صحيح محلي و برنامه سازماني فعاليت داشته باشند.

استاندار خراسان شمالي ضمن قدرداني از فعاليت مديركل سابق صداو سيماي مركز خراسان شمالي اين استان را استاني داراي تنوع قومي و فرهنگي دانست و گفت: فعاليت در استان خراسان شمالي به نسبت ساير استانهاي كشور با شرايط فرهنگي از ويژگيهاي خاصي برخوردار است.

محمدحسين جهانبخش افزود: رسانه ملي به عنوان رسانه اي تاثيرگذار در نظام جمهوري اسلامي از جايگاه مهمي در كشور برخوردار است كه بايد با فعاليتهاي خود در برابر هجمه و ناتوي فرهنگي مقاومت كند.

وي خاطرنشان كرد: رسانه ملي بايد براي مقابله با تهاجم فرهنگي به تقويت فرهنگهاي بومي و استاني بپردازد كه در اين زمينه نيز فعاليت خوبي داشته است.

نماينده دولت در استان خراسان شمالي گفت: صدا و سيماي جمهوري اسلامي در داخل كشور از اقبال مردمي خوبي برخوردار شده و اين اعتماد مردم راهگشاي كارهاي بزرگي خواهد بود.

جهانبخش افزود: در استان خراسان شمالي ارتباط خوبي بين مسئولان اجرايي و صدا و سيماي مركز استان وجود داشته تا بتوانيم نسبت به فعاليتها و كاركردهاي دولت اطلاع رساني مناسبتري داشته باشيم.

وي اظهار داشت: تدوين برنامه خدمت در بخش راديويي و پخش كاركرد دولت در بخش سيما از فعاليت خوب رسانه ملي در استان خراسان شمالي بوده كه نيازمند تداوم اين روند در مديريت جديد هستيم.

در پايان مهدوي زاده مديركل سابق مركز مهاباد به عنوان سومين مديركل صدا و سيماي مركز استان خراسان شمالي از بدو تاسيس در سال 83 معرفي شد.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن