تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدارك ويژه شبكه هاي استاني صدا و سيما در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تدارك ويژه شبكه هاي استاني صدا و سيما در دهه فجر
يزد / واحد مركزي خبر/ اجتماعي

معاون امور مجلس و استان هاي سازمان صدا و سيما ازتـوليد ويژه برنامه هاي ايام دهه مبارك فجر در شبكه هاي استاني صدا و سيما خبر داد .
حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: دراين زمينه هر يك از استانهاي مختلف يك مجموعه 30 دقيقه اي از وقايع تاريخي پيـروزي انقـلاب ، يك مجموعـه 30 دقيقه اي از دستاوردهاي انقلاب و يك اثر فاخر موسيقي براي پخش ازشبكه هاي يك ، دو و سه تهيه كرده اند .
معاون امور مجلس و استان هاي صدا وسيما با اشاره به اين كه شبكه هاي استاني صدا وسيما در بخش صدا بـا موضوع انقـلاب اسلامي براي شبكه هـاي سراسري برنامه هايي تدارك ديده اند افزود: پخش زنده ويژه برنامه موج ملي به صورت همزمان ازشبكه هاي استاني و سراسري راديو جوان با حضور استاندار و رئيس مجمع نمايندگان هر استان از جمله اين اقدامات است .
وي افزود : برنامه راديويي موج ملي طي 30 شب از شبكه دوم سيما هم پخش مي شود .
موسوي مقدم از كساني كه تصاوير تاريخي و آثار هنري مرتبط با وقايع انقلاب دارند خواست تا با واگذاري اين آثار به صدا و سيما ، برنامه سازان ملي را در اين زمينه ياري كنند .
معاون امور مجلس واستانهاي سازمان صدا وسيما همچنين از عزم اين معاونت براي توليد آثار
(پويانمايي) انيميشن خبر داد.
موسوي مقدم گفت: امسال را سال پويانمايي (انيميشن) نامگذاري كرده ايم و قصد داريم در مـراكز استاني صدا و سيما 300 سـاعت انيميشن دو بعـدي و سه بعدي توليد كنيم كه درمقايسه با توليد 170 ساعتي پارسال از افزايش تقريبا دو برابري برخوردار است .
وي گفت:‌ براي توليد آثار انيميشن در حال بررسي هستيم تا با خلق كاراكترها وشخصيت هاي كارتوني زمينه را براي توليد سريال هاي كارتوني فراهم كنيم .
معاون امور مجلس و استانهاي صداوسيما از تدوين منشور شبكه هاي استاني صداوسيما خبر داد
وگفت: درصدد هستيم با تهيه برنامه اي 5 ساله ذيل سند افق رسانه به تقويت شبكه هاي استاني بپردازيم .
موسوي مقدم افزود: كيفيت بخشيدن به برنامه ها ، بومي كردن ، حضور بيشتر در شبكه هاي ملي و حضور آثار استاني در جشنواره هاي داخلي و خارجي ازمحورهاي اين سند خواهد بود.
وي بـا اشاره به رضـايتمندي مخاطبان از شبكه هاي استاني صداوسيما بويژه درمناطقي كه اين شبكه ها با زبان و گويش محلي برنـامه پخش مي كند گفت : هم اكنون برنـامه هاي راديويي استاني به طور متوسط 26 درصد و شبكه هـاي استاني سيما به طور متوسط 66 درصد مخاطب دارد .
معاون امور مجلس و استانهاي صداوسيما گفت: هم اكنون 17 شبكه استاني بر روي ماهواره در بسياري از كشورهاي جهان قابل دريافت است .
0002
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن