تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرخش ۱۸۰ درجه‌اي استيلي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: چرخش ۱۸۰ درجه‌اي استيلي


فوتبال- محمدجواد پاينده:
با گذشت ۷۲ ساعت از مصاحبه جنجالي روز سه‌شنبه، ‌حميد استيلي به اين نتيجه رسيد كه همچنان مي‌تواند به عنوان كمك‌مربي در پرسپوليس كار كند و دستيار افشين قطبي در اين تيم باشد.

او با چرخشي ۱۸۰ درجه‌‌اي زمينه كار در پرسپوليس رافراهم كرد. استيلي ۳ روز بعد از قهرماني در اظهارنظري عجيب صراحتاً اعلام كرد كه ديگر حاضر نيست به عنوان دستيار در پيروزي يا هر تيم ديگري كار كند.

او تاكيد كرد كه پس از ۵ سال فعاليت به عنوان كمك‌مربي حالا مي‌خواهد نفر اول كادر فني باشد و به همين دليل در صورت ابقاي قطبي حاضر به ادامه همكاري با سرخپوشان نخواهد بود.

يك روز پس از اين مصاحبه، مسئولان باشگاه پيروزي در موضعي واحد، ‌مقابل دستيار قطبي قرار گرفتند و از سرمربي تيم حمايت كردند. حمايت كاشاني در اين بين عجيب‌تر از ساير اعضاي هيأت‌مديره به نظر مي‌رسيد.

انتظار مي‌رفت مديرعامل باشگاه با توجه به رابطه نزديكي كه با استيلي دارد، به طور شفاف از قطبي حمايت نكند، اما حبيب كاشاني گفت: «باشگاه به دنبال تمديد قرارداد سرمربي و حفظ افشين قطبي براي حضور در فصل آتي رقابت‌هاي ليگ برتر است. هر فردي با قطبي مشكل دارد، مي‌تواند از تيم برود.»

سعيدلو هم از سرمربي سرخپوشان حمايت كرد و تاكيد داشت كه بايد قرارداد قطبي تمديد شود. در همين حال بيادي هم بر حمايت اعضاي هيأت‌مديره از ابقاي قطبي تاكيد كرد.صبح روز جمعه، حميد استيلي در يكي از برنامه‌هاي ورزشي سيما حضور پيدا كرد.

انتظار مي‌رفت دستيار قطبي روي موضع ۳ روز پيش خود تاكيد كند و باز هم از تمايلش به سرمربيگري بگويد اما به يك‌باره تصميم استيلي تغيير كرد.

كمك مربي پيروزي گفت: «اينكه مي‌خواستم سرمربي تيم باشم را قبلاً اعلام كرده بودم، اما حالا از اين تصميم صرف‌نظر كرده‌ام و هر تصميمي كه باشگاه بگيرد را مي‌پذيرم. هر پستي كه پيشنهاد كند را قبول كرده و حاضرم فصل بعد در كنار افشين قطبي كار كنم.»

استيلي اضافه كرد: «پس از آن مصاحبه، فشارهاي زيادي به من وارد شد. مردم در خيابان مرا با سئوالات متعدد به فكر فروبردند و پس از ساعت‌ها تفكر به اين نتيجه رسيدم كه هر چه باشگاه صلاح بداند، همان را قبول كنم.»

بايد ديد در فاصله ۷۲ ساعت از مصاحبه جنجالي تا صبح روز جمعه چه اتفاقي موجب تغييرعقيده استيلي شده است.

مربي جوان روز چهارشنبه شاهد حمايت همزمان مسئولان باشگاه از قطبي بود و شايد به اين نتيجه رسيد كه كادر مديريتي سرخپوشان او را به سرمربي تيم ترجيح نخواهد داد. در همين حال گفته مي‌شود جلسه روز چهارشنبه استيلي و كاشاني تأثير زيادي در تجديدنظر كمك‌مربي پيروزي داشته است.

كاشاني در اين جلسه حمايت خود از سرمربيگري قطبي و همينطور همكاري استيلي با وي در كادر فني را اعلام كرده است. با اين شرايط تداوم همكاري قطبي و استيلي بستگي به نظر سرمربي تيم سرخپوش خواهد داشت.

قطبي كه همچنان در شيراز به سر مي‌برد و به اتفاقات و اخبار فوتبال توجهي نشان نمي‌دهد، عصر امروز وارد تهران مي‌شود. روز يكشنبه سرمربي مقابل مديرعامل باشگاه قرار مي‌گيرد و شرايط خود را براي ادامه همكاري با تيم سرخ پايتخت اعلام خواهد كرد.

قطبي در اين خصوص اظهارنظر شفافي نداشته و همچنان تاكيد دارد كه هنوز براي ماندن در پيروزي به تصميم نهايي نرسيده است، البته اين احتمال هم وجود دارد كه قطبي براي ادامه كار در پرسپوليس پيرامون نحوه همكاري با استيلي شروطي را مطرح كند.

دودستگي بازيكنان و كادر فني سرخپوشان در فصل گذشته مشكلات زيادي براي سرمربي ايجاد كرد و قطبي به هيچ‌وجه نمي‌خواهد چنين شرايطي را در فصل جديد تجربه كند.

مصاحبه اخير استيلي و اعلام تمايل او به جدايي از پيروزي مي‌توانست به اين مشكلات پايان دهد، اما تغيير موضع مربي جوان معادلات را تغيير داده است. استيلي به ماندن در پيروزي ابراز تمايل كرده و حالا تنها افشين قطبي است كه مي‌تواند مانع از حضور او در پرسپوليس جديد باشد.

بيادي عضو هيأت‌مديره باشگاه در اين خصوص مي‌گويد: «همه اعضاي هيأت‌مديره در خصوص ادامه همكاري با آقاي قطبي توافق و تفاهم كامل دارند. ما همه تلاش خودمان را براي حفظ ايشان انجام مي‌دهيم. در خصوص آقاي استيلي هم خوشبختانه شرايط تغيير كرده و ايشان حاضر به همكاري با تيم و آقاي قطبي هستند. من فكر نمي‌كنم مشكل خاصي باقي مانده باشد. پيروزي بايد با تمام قدرت براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا آماده شود. در هفته جاري اين موضوع به طور كامل حل خواهد شد.»

تاريخ درج: 3 خرداد 1387 ساعت 19:01 تاريخ تاييد: 3 خرداد 1387 ساعت 21:33 تاريخ به روز رساني: 3 خرداد 1387 ساعت 21:33
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن