تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد عليخاني: آزادي در دولت نهم تنها براي فاطمه رجبي است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: محمد عليخاني: آزادي در دولت نهم تنها براي فاطمه رجبي است
اينكه گفته مي‌شود دولت با سانسور مخالفت است به نظرم با واقعيت همخواني ندارد.
آفتاب: نماينده قزوين گفت:«به نظرم آزادي رسانه‌ها را شايد دولت براي نزديكان خودش گفته است. به خصوص آقاي الهام كه همسرشان كاملاً آزاد هستند و مي‌تواند به همه مسئولان كشور توهين كنند و شايد اين آزادي و مخالفت با سانسوري كه دولت از آن دم مي‌زند، تنها براي فاطمه رجبي است».

محمدعليخاني نماينده قزوين در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني آفتاب با اشاره به ادعاي دولت نهم در مبارزه با سانسور در فضاي رسانه‌اي كشور گفت: «دولت هميشه در شعار در همه مسائل حرفش را مي‌زند اما در عمل آن چيزي كه ما در جامعه مي‌بينيم غير از آن چيزي است كه ادعا مي‌شود».

وي افزود: «شعارهاي دولت نهم بسيار زيباست مثل شعاري كه مي‌گفتند مشكل مملكت دوتا تار موي دختران نيست و اينگونه شعارها براي جوانان جالب و جذاب بود اما در عمل همه آن شعارهايي كه در زمان انتخابات داده مي‌شد الان عكسش در جامعه عمل مي شود».

عليخاني تصريح كرد: «البته به نظرم آزادي رسانه‌ها را شايد دولت براي نزديكان خودش گفته است به خصوص آقاي الهام كه همسرشان كاملاً آزاد هستند و مي‌تواند به همه مسئولان كشور توهين كنند و شايد اين آزادي و مخالفت با سانسوري كه دولت از آن دم مي‌زند تنها براي فاطمه رجبي است».

وي ادامه داد: «در برخورد فعلي دولت با رسانه‌هاي منتقد ما آزادي و مخالفت با سانسور را نمي‌بينيم».

نماينده قزوين با بيان اينكه استاندار هر استاني نماينده رئيس‌جمهور در استان است اظهار داشت: «استاندار قزوين اكنون از اكثر مطبوعات استان قزوين شكايت كرده است و اكثر مطبوعات در دستگاه قضايي پرونده دارند و خود من هم كه در قزوين نشريه دارم تاكنون دولت دها شكايت عليه نشريه من انجام داده است و در مطالبي كه دولت از ما شكايت كرده همه انتقاد به عملكرد مسئولان بوده و هيچ توهيني در مطالب نبوده است».

عضو فراكسيون اقليت خاطرنشان كرد: «اينكه گفته مي‌شود دولت با سانسور مخالفت است به نظرم با واقعيت همخواني ندارد و اكنون فضا به گونه‌اي شده است كه رسانه‌ها خود سانسوري مي‌كنند و در شرايط فعلي آن چيزي كه دولت شعار مي‌دهد متفاوت با چيزي است كه در جامعه رخ مي‌دهد».
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن