تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش رهپويان فدك در واحد علوم و تحقيقات عنوان شد؛ بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت و اخلاص در كارها هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در همايش رهپويان فدك در واحد علوم و تحقيقات عنوان شد؛ بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت و اخلاص در كارها هستيم


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: همايش رهپويان فدك به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت حماسه آزادسازي خرمشهر و به همت بسيج دانشجويي و با حضور 500 دانشجوي بسيجي در واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد.

به گزارش روزجمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر خليل علي محمدزاده معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات و از رزمندگان دفاع مقدس در اين مراسم طي سخناني با اشاره به فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه 1361 گفت: صدام به قدري از تسخير ناپذيري خرمشهر مطمئن بود كه گفته بود: اگر ايران خرمشهر را پس بگيرد، كليد بصره را هم به آن ها خواهم داد.
وي فتح خرمشهر پس از 19 ماه اشغال در عمليات بيت المقدس را ناشي از اتحادو ايمان نيروهاي ارتش، سپاه و بسيج و اخلاص بيشتر در كارها خواند و گفت: نيروهاي مسلمان امروز بيش از هر زمان ديگري نياز به وحدت و انسجام و تمركز روي موضوعات اساسي كشور و پرهيز از حواشي دارند.
وي با تجليل از شهداي آزادسازي خرمشهر، استمرار راه شهيدان را حركت در طريق اسلام ناب محمدي (ص) و خط رهبري توصيف كرد و گفت: اينكه دانشجويان ما تعطيلات عيد خود را براي سفر به جبهه هاي جنگ و بازديد از مناطق عملياتي صرف مي كنند، به خاطر اخلاص شهيدان و كار خدايي است كه آن ها براي هميشه تاريخ سروده اند.
دكتر خليل علي محمدزاده با تاثيرپذيري از حال و هواي معنوي جلسه كه مزين به حضور با نشاط دانشجويان بسيجي بود، گفت: يك بار حضور در جلسات اين چنيني را بر صدها بار حضور در جلسات تشريفاتي، خشك وبي روح ترجيح مي دهم.
وي افزود: ياد شهيدان و استشمام عطر شهادت در فضاي چنين محافلي، ماموريت هاي ناتمام و وظايف از ياد رفته جاماندگان از اين قافله نور و به طور كلي چگونگي رفتار همگان در قبال اين خون ها را به آن ها يادآوري مي كند.
وي با اشاره به مقام شهيد و اثر خون شهيد در يكي از فرمايشات مقام معظم رهبري كه مي فرمايند: با اين ستاره ها مي شود، راه را پيدا كرد، گفت: اصلي ترين وظيفه بسيجيان در محيط دانشگاه علاوه بر خوب درس خواندن و پژوهش محوري، معرفي الگوهاي واقعي و تبيين شخصيت والاي شهيدان و از اين رهگذر ارتقاي سطح اخلاق، معرفت و معنويت است.
وي گفت: ما بايد با تاسي به مشي و منش شهيدان، آبراه فرهنگي دانشگاه ها را از خودپرستي، فريب كاري و تظاهر جاهلانه به فرهنگ سالم سازي كنيم.
وي گفت: اگر در اين آبراه، آب زلال و پاكيزه روان باشد، اثر بخشي فرهنگي، تحول در ساير بخش ها و زمينه ها را نيز سبب خواهد شد.
در اين همايش باشكوه فيلم چگونگي دستگيري ملوانان متجاوز انگليسي به آب هاي ايران در نوروز 85 و فيلم اردوي راهيان جنوب دانشجويان واحد علوم و تحقيقات با استقبال پرشور حاضران به نمايش درآمد.
سرهنگ آمان گاه فرمانده سپاه آبادان در سال 85 پس از پخش فيلم تجاوز ملوانان انگليسي به آب هاي ايران به سوالات متنوع دانشجويان در اين زمينه پاسخ گفت.
وي گفت: وظيفه نيروهاي نظامي دفاع از مرزهاي آبي و خاكي كشور است و با متجاوزين از هر كشوري برخورد مي كنند.
وي افزود: چنين برخوردي با نيروهاي متجاوز خارجي از سوي كشورهاي منطقه تقريبا امر بي سابقه اي است.
در اين مراسم همچنين با حضور روحانيت معظم حاضر در مجلس و مسوولين دانشگاه، جوايز مسابقات فوتبال يادواره شهيد سردار سيف الله حيدرپور- دانشجوي دكتراي مديريت آموزش عالي واحد علوم و تحقيقات- به بازيكنان و سرپرست تيم هاي شهيد تندگويان، شهيد جهان آرا و شهيد زياديان اهدا شد. در اين مراسم گروه تواشيح محراب به اجراي برنامه پرداخت.
حضور غلامرضا احمدي مجري تواناي صدا و سيما در مديريت همايش و ارائه نكته هاي خاص معنوي موثر بود.
وي در خاتمه برنامه اظهار داشت: طي سه چهار سال اخير با وجود مشاركت در مراسم هايي از اين نوع، در كمتر برنامه اي با اين جاذبه و معنويت شركت كرده بود./02/120
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن