تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

China Mobile گوشي iPhone را وارد چين مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: China Mobile گوشي iPhone را وارد چين مي‌كند


تاليانيوز - شركت مخابراتي China Mobile به دنبال آخرين مذاكرات خود با شركت اپل قصد دارد در آينده نزديك گوشي iPhone را وارد بازارهاي چين كند.
به گزارش تاليانيوز و به گفته منابع آگاه، دو شركت اپل و China Mobile هم‌اكنون در آخرين مراحل از مذاكرات خود با يكديگر به سر مي‌برند و در نظر دارند با همكاري يكديگر گوشي iPhone را به صورت رسمي در اختيار كاربران چيني بگذارند.
شركت China Mobile از نظر تعداد مشتركان هم‌اكنون به عنوان بزرگترين شركت مخابراتي جهان محسوب مي‌شود و بر اين اساس، ورود iPhone از طريق اين شركت به بازارهاي چين مي‌تواند تاثيرات فراواني را بر جا بگذارد.
اين شركت مخابراتي اعلام كرده است كه از عرضه گوشي‌هاي Blackberry و iPhone يك هدف را دنبال مي‌كند و آن هم افزايش درآمد است.
انعقاد اين قرارداد جديد بين اين دو شركت مي‌تواند براي اپل نيز بسيار مناسب باشد و ميزان فروش iPhone را تا چند برابر افزايش دهد.
شركت China Mobile تا پايان سپتامبر گذشته حدود 350 ميليون مشترك داشته است. برخي سايت‌هاي خبري اعلام كرده‌اند كه گوشي iPhone طي سال آينده وارد ديگر كشورهاي آسيايي نيز خواهد شد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن