تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار بوشهر: امام (ره) مظهر اخلاص، شجاعت و نماد وحدت بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار بوشهر: امام (ره) مظهر اخلاص، شجاعت و نماد وحدت بود
خبرگزاري فارس: معاون سياسي ـ امنيتي استانداري بوشهر گفت: حضرت امام خميني(ره) در طول دوران حيات پربركتشان مظهري از اخلاص، شجاعت، دليري و نمادي از وحدت بودند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حسين هاشمي تختي نژاد امروز در جلسه ستاد اعزام كاروان‌هاي سالگرد ارتحال امام(ره) با اشاره به ارزش‌هاي اخلاقي ايشان افزود: آنچه امام راحل در دوران مبارزه با طاغوت و در زمان پيروزي انقلاب در برابر دشمنان نظام انجام ميداد بايد سرلوجه كار همه ما باشد.
وي تصريح كرد: بهره‌گيري از ارزش‌هاي اخلاقي و ديني كه حضرت امام (ره) آنها را گوشزد مي‌كرد در حهت تقويت بنيان‌هاي ديني در بين آحاد جامعه به ويژه جوانان ضروري است.
هاشمي بر نوآوري در اجراي برنامه‌هاي سالگرد امام (ره) تاكيد كرد و گفت: برنامه ريزي دقيق، همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و فرمانداران و تلاش در جهت هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) الزامي است.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج سپاه استان بوشهر هم در اين جلسه گفت: برنامه ريزي لازم در جهت اعزام منظم كاروان‌هاي مراسم سالگرد به مرقد مطهر امام(ره) در حال انجام است.
فتح‌الله جميري افزود: اخلاص و شجاعت امام(ره) در همه حوزه‌ها زبانزد خاص و عام بود و بايد همه مسئولين استفاده از ارزش‌هاي اخلاقي ايشان را در دستور كار خود قرار دهند.
وي اضافه كرد: بر اساس اطلاعات موجود استان بوشهر از استان‌هاي برتر در اعزام كاروان‌هاي مراسم سالگرد امام (ره) بوده است.
مسئول ستاداعزام كاروان‌هاي سالگرد امام در استان بوشهر هم با اشاره به برگزاري جلسات منظم براي هماهنگي اعزام كاروان‌ها گفت: به منظور اعزام منظم كاروان‌ها هماهنگي لازم در جهت توقف كاروان‌ها در طول مسير، شركت‌هاي حمل و نقل، علوم پزشكي، هلال احمر و.. انجام شده است.
عبدالرضا مطاف اظهار داشت: سهميه اعزامي امسال استان بوشهر 12 هزار نفر است كه تاكنون 5 هزار و 540 نفر براي اعزام اعلام آمادگي كرده‌اند و تا قبل از اعزام نيز بر تعداد اين افراد افزوده مي‌شود.
وي ادامه داد: كاروان‌هاي استان بوشهر در قالب 12 كاروان در روزهاي 11 و 12 خرداد به مرقد امام(ره) اعزام مي‌شوند.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن