تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815556846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي استان كرمانشاه: باند قاچاق و ترانزيت مواد مخدر در كرمانشاه منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي استان كرمانشاه: باند قاچاق و ترانزيت مواد مخدر در كرمانشاه منهدم شد
خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي استان كرمانشاه گفت: يك باند قاچاق و ترانزيت مواد مخدر در كرمانشاه شناسايي و منهدم شد و 255 كيلو ترياك از آنان كشف شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، احمد گراوند امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين باند كه از شهرهاي شرقي كشور توسط يك كاميون بارگيري كرده بود، روز گذشته وارد استان كرمانشاه شد كه با كار اطلاعاتي مأموران مبارزه با مواد مخدر شناسايي و منهدم شد.
وي ادامه داد: 5 نفر از سركردگان اين باند دستگير و 2 اتومبيل سواري و كاميون از آنان به همراه 255 كيلوگرم مواد مخدر كشف گرديد.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در خصوص ديگر كشفيات مواد مخدر استان در ماه گذشته افزود: در شهرك پرواز از يك باند مواد مخدر 5 كيلو‌گرم كراك و در شهرك آريا شهر نيز از يك باند ديگر 20 كيلو گرم ترياك كشف و اعضاي باند دستگير شدند.
وي با اشاره به همكاري مردم با نيروهاي انتظامي گفت: مردم در هر زمينه‌اي امنيت را به وجود ‌آورند، پليس آن را حفظ مي‌كند و پليس هيچ وقت بدون همكاري مردم نمي تواند امنيت را برقرار كند.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن