تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نفت:راه اندازي فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي حساس ترين پروژه كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزير نفت:راه اندازي فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي حساس ترين پروژه كشور است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني راه اندازي فازهاي 9 و 10 ميدان گازي پارس جنوبي را حساس ترين و حياتي ترين پروژه كشور عنوان كرد.


به گزارش خبرنگار اعزامي موج به عسلويه، غلامحسين نوذري در جمع پيمانكاران و سازندگان فازهاي 9 و 10 با بيان اينكه در حال حاضر نزديك به 10 هزار نفر در اين دو فاز مشغول به كار هستند، گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تا سه ماه آينده با توجه به شروع عمليات پيش راه اندازي برخي از بخش ها تعداد افراد شاغل در اين پروژه به 12 هزار نفر افزايش پيدا مي كند.
وي با اشاره به تزريق گاز به بخش خشكي فاز 9 تا مهر ماه امسال تصريح كرد: در فاصله مرحله پيش راه اندازي تا راه اندازي نهايي فاز 9 ممكن است مسائل غير قابل پيش بيني صورت بگيرد لذا بايد پيمانكاران و سازندگان توجه ويژه به اين بخش را داشته باشند.
نوذري بر راه اندازي شيفت شب كاري در فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي تاكيد كرد و افزود: پيشرفت صورت گرفته در طي ماه فروردين ماه مطلوب و راضي كننده بود و پرش بزرگي در راه اندازي نهايي اين طرح به شمار مي آيد.
وي با يادآوري اين موضوع كه با بهره برداري از اين دو فاز روزانه 50 ميليون مترمكعب به ظرفيت توليد گاز كشور افزوده خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرايط خشكسالي و نياز بيشتر نيروگاه ها به گاز طبيعي و همچنين افزايش قيمت نفت و گاز در بازارهاي جهاني اين پروژه بايد هرچه سريعتر به بهره برداري برسد.
وزير نفت در پايان با بيان اينكه هر يك ساعت اضافه كاري در راه اندازي اين دو فاز منجر به اشتغال زايي 1000 نفر نيروي انساني خواهد شد، بيان داشت: فعال سازي دو تا سه هزار نفر در شيفت شب نيز راه اندازي 1 ماه پروژه را به جلو مي اندازد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن