تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني شاهرودي در جمع مردم سنندج:جمهوري اسلامي ايران به الگويي بي‌نظير در جهان تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني شاهرودي در جمع مردم سنندج:جمهوري اسلامي ايران به الگويي بي‌نظير در جهان تبديل شده است


تهران - حيات

رييس قوه قضائيه صبح امروز در جمع مردم استان كردستان در مسجد جامع سنندج با تأكيد بر حفظ وحدت و انسجام ملي گفت: امروزه به بركت نظام جمهوري اسلامي و پشتيباني مردم هميشه در صحنه، نظام اسلامي ما به الگويي بي‌نظير در جهان تبديل شده است.
به گزارش حيات به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني قوه قضاييه، هاشمي شاهرودي با اشاره به توطئه هاي استكبار براي از بين بردن وحدت و انسجام و دلسرد كردن مردم از انقلاب اسلامي ايران گفت:‌ مردم و مسوولان كشور در طول ساليان گذشته در مقابل تمام توطئه هاي استكبار ايستاده اند و آزمايش خوبي داده اند، تا جايي كه دشمنان قسم خورده اين نظام نيز اينك بر مردمي بودن و الهي بودن اين نظام اذعان دارند.
وي تأكيد كرد: دشمنان نظام تاكنون به هر ترفندي كه دست زده اند، با هوشياري و مقاومت مردم و مسوولان مواجه شده اند.
رييس قوه قضائيه با تأكيد بر اينكه تكيه بر آموزه هاي ديني و معارف اصيل اسلامي و نيز قدرت، هوشياري و پشتيباني مردم از نظام جمهوري اسلامي ايران دو ركن اساسي در دستيابي به موفقيت و به بم بست رسيدن تمام توطئه هاي استكبار عليه نظام بوده است.
هاشمي شاهرودي افزود: به بركت اين دو ركن اساسي امروزه كل جهان اسلام و ملتهاي آزاده جهان به جايگاه رفيع اين نظام مقدس پي برده اند و شاهد شكوفايي روزافزون نظام جمهوري اسلامي ايران در ابعاد مختلف هستيم.
رييس قوه قضائيه حركتهاي خودجوش و ضداستكباري در كشورهاي مختلف و مقاومت در برابر زورگويي استكبار در كشورهاي فلسطين، لبنان، عراق و افغانستان را ثمره مقاومت و ايستادگي مردم ايران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي دانست و تأكيد كرد: اين مقاومت ها و تأثيرات شگرف انقلاب اسلامي بر ملت هاي مسلمان كار را به جايي رسانده است كه اكنون سردمدار استكبار براي خاموش كردن شعله اين مقاومت ها شخصاً به منطقه مي‌آيد اما به اعتراف رسانه هاي وابسته به استكبار، در اين راه با شكست مواجه مي‌شود.
و در ادامه افزود: دستاوردهاي داخلي انقلاب در ابعاد مختلف علمي، اقتصادي و سياسي نيز در كنار دستاوردهاي بين المللي قابل توجه است و اگر اين دستاوردها به خوبي تدوين شود به عظمت و جايگاه رفيع انقلاب اسلامي ايران را به خوبي مي توان پي برد.
آيت الله هاشمي شاهرودي خدمتگزاري به مردم ايران را افتخاري براي مسوولان دانست و بر خدمتگذاري بيشتر بويژه براي مردم مناطق مرزي و محروم كشور تأكيد كرد.
رئيس قوه قضائيه افزود: مردم غيور استان كردستان در طول 8 سال جنگ تحميلي بارها و بارها ايستادگي و مقاومت خود را در برابر توطئه هاي دشمن نشان دادند و مسوولان بايد افتخار كنند كه خدمتگزار چنين مردمي هستند.
پايان پيام
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن