تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي : هيچ كس از ابومسلم حمايت نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مظلومي : هيچ كس از ابومسلم حمايت نكرد
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال = ساكر
سرمربي سابق تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت : از گفتن دلايل انصرافم از تيم معذورم اما مهمترين دليم اين بود كه هيچكس حمايت لازم را از تيم ابومسلم نكرد
پرويز مظلومي روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا در خصوص ترك تيم ابومسلم گفت : من هيچ تمايلي به جدا شدن از اين تيم نداشتم ، هم با بازيكنان راحت بودم هم با مديريت باشگاه اما مجبور شدم .

وي افزود : مديريت باشگاه دل شير دارد كه در اين مدت يكه و تنها با هزينه هاي سرسام آور تيم هنوز ادامه مي‌دهد و تيم را اداره مي‌كند.

مظلومي تصريح كرد : هيچ كدام از مسئولين استان به تيم كمك مالي نكردند و شديدا در مضيقه مالي بوديم .

وي خاطر نشان كرد : ابومسلم از همه لحاظ تيم خوبي بود با تمامي مشكلاتي كه داشتيم بازيكنان ما را درك مي‌كردند .

وي گفت : سردار بني اسعد با فروش زمينهاي شخصي خود تيم را تا كنون اداره كرده اما نمي‌داند كه واقعا اينكار ريختن پول به جوي آب است چرا كه هزينه در فوتبال برگشتي ندارد .

وي گفت : من هم بدون چشمداشت كار كردم و با شرايط سختي كه به لحاظ مالي حاكم بود كنار آمدم اما با تمامي علاقه قلبي خود به مديريت و تيم بايد آينده كاري خود را نيز در نظر بگيرم و به خاطر صدماتي كه به تيم وارد مي شود زير سوال نروم .

مظلومي افزود : من به عنوان يك مربي حرفه ايي شرايط را طوري ديدم كه اميدي به دريافت كمك از هيچ اسپانسري نيست .

وي در خصوص پيشنهادات ساير باشگاهها براي تصدي مربي گري گفت : تا زماني كه با ابومسلم تمام نكرده بودم هيچ پيشنهادي را قبول نكردم اما پس از جدا شدن پيشنهادات را بررسي و سعي كردم با يك تيم خوب مثل مس كرمان وارد مذاكره شوم كه هم مدعي قهرماني در جام حذفي است هم مدعي قهرماني در ليگ برتر.

مظلومي با بيان اينكه برنام‌هاي خوبي براي تيم دارم افزود :قرار است هفته آينده بازديدي از باشگاه داشته باشم و با مذاكراتي انجام دهم و از ‪ ۱۸‬يا ‪ ۲۰‬خرداد كار شروع كنم و اولين برنامه رفتن به اردوي خارج از كشور در آلمان يا تركيه است .

وي اسامي بازيكنان تيم مس رايك ليست ‪ ۲۰‬نفره اعلام كرد كه حداقل ‪ ۱۰‬نفر از آنان بايد جذب بشوند ، اما من به دنبال بازيكنان اسمي نيستم و دنبال جوانان مستعد تشنه فوتبال هستم .

مظلومي در خصوص استفاده از بازيكنان تيم ابومسلم در تركيب تيم مس كرمان گفت : با اينكه تماسهايي از طرف برخي بازيكنان تيم داشتم اما بدليل خاطراتم از تيم از بازيكنان ابومسلم ازاين تركيب استفاده نخواهم كرد.

وي در مورد مبلغ قرار دادش با تيم مس كرمان گفت : به دنبال مسائل مالي نبوده و نيستم چون اگر مسائل مالي برايم زياد مطرح بود اين مدت با ابومسلم كار نمي‌كردم مبلغ را به خود باشگاه واگذار كردم اما مي‌دانم مبلغ آن از قرارداد ابومسلم چشمگيرتر است .

مظلومي شرايط قرار داد را منوط به دو طرف دانست و اظهار داشت : شرايط دو طرف در قرار داد مد نظر است اما با اختيار كامل در مسائل فني و جذب بازيكن قرار داد مي‌بندم.

وي در مورد قول خود براي رساندن تيم به عناوين قهرماني گفت : هيچ مربي نمي تواند در خصوص قهرماني تيم قول صد درصدقولي بدهد اما تمامي تلاشم را بكار مي‌بندم كه تيم را به صدر جدول نزديك كنم چرا كه خواسته مديريت باشگاه هم همين است .
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن