تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815376315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كاشان:نهادينه كردن امر به معروف، نياز به كار كارشناسي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه كاشان:نهادينه كردن امر به معروف، نياز به كار كارشناسي دارد
داخلي. اجتماعي. امر به معروف و نهي از منكر.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان گفت: نهادينه كردن امر به معروف و نهي‌ازمنكر در جامعه بويژه مراكز دانشگاهي نيازمند يك كار علمي و كارشناسي است.

آيت الله"عبدالنبي نمازي" روز چهارشنبه در جلسه ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان كاشان، پيگيري اين مساله را در مراكز علمي و دانشگاهي ، مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: برخورد قهري و قضايي جواب نمي‌دهد، بلكه بايد با كمك نهاد رهبري نقطه‌هاي نفوذ پذير دانشجويان دختر و پسر شناسايي و تحت تاثير قرار گيرند.

به گفته وي، با ايجاد طرح سئوال و بحث‌هاي علمي راجع به امر به معروف و نهي‌ازمنكر،همچنين مساله حجاب، بايد دانشجويان به‌اين نكته برسند كه رعايت امر به معروف و نهي از منكر و يا حجاب يك ارزش است.

آيت الله نمازي، در نظر گرفتن تسهيلات وتشويق‌هاي لازم‌براي رعايت اينگونه ارزشها راتاثير گذار دانست وخطاب به‌مسوولان مراكز دانشگاهي گفت: دانشگاهها نبايد ميدان مانور افراد بي‌بند و بار باشد، بلكه بايد ميدان افراد ارزشي باشد، اگر اينگونه نباشند، بيانگر ضعف مديريت ماست.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار كاشان نيز به برخي اقدام‌هاي انجام گرفته در دانشگاههاي كاشان در مورد فرهنگ‌سازي امر به معروف و نهي از منكر از جمله تشكيل جلساتي با روساي دانشگاههاي كاشان اشاره كرد و اظهار داشت:
اخيرا با همكاري مسئولان دانشگاه‌هاي كاشان همايش " حجاب و عفاف " برگزار شد.

"محمد رضوان نژاد" همچنين از تشكيل ‪ ۵۲‬شوراي امر به معروف و نهي از منكر در مساجد اين شهرستان خبر داد و افزود: هم اكنون با كمك اعضاي اين شوراها امر به معروف و نهي از منكر بصورت تذكر لساني در ‪ ۸۰‬درصد مساجد اجرا مي‌شود.

وي از برگزاري همايش روساي شوراهاي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و كارخانجات در سالجاري خبر داد و اظهار داشت: از سال گذشته تاكنون بيش از ‪ ۴۰‬اداره كاشان مورد بازرسي قرار گرفته و مهمترين مصاديق منكرات جمع بندي و بزودي اعلام خواهد شد.

به گزارش ايرنا، در اين جلسه كه بدعوت سپاه ناحيه كاشان به عنوان دبير اين ستاد، با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه كاشان برگزار شد، با توجه به فصل گل و گلاب در مورد ضرورت نظارت بيشتر مسوولان ذيربط بر تورهاي گردشگري كه به كاشان سفر مي‌كنند و لزوم رعايت حجاب تاكيد شد.ك/‪۲‬ ‪۵۴۶/۵۵۴‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن