تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815499488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاشاني در گفت و گو با فارس: اعضاي پرسپوليس هفته آينده با رئيس‌جمهوري ديدار مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاشاني در گفت و گو با فارس: اعضاي پرسپوليس هفته آينده با رئيس‌جمهوري ديدار مي‌كنند
خبرگزاري فارس: مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: به منظور استفاده از رهمنودهاي رئيس جمهوري، هفته آينده به ديدار ايشان خواهيم رفت.


حبيب كاشاني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: با توجه به هماهنگي‌هاي لازم قرار شد، قهرمان ليگ برتر هفته آينده با محمود احمدي نژاد ديدار كند تا براي حضور موفق در مسابقات بين‌المللي سال آينده، از رهنمودهاي رئيس جمهوري بهره گيرد.
وي درخصوص بحث كناره گيري افشين قطبي از پرسپوليس تصريح كرد: قرارداد سرمربي تيم در خاتمه فصل پايان يافت. وي براي استراحت تصميم به ايران گردي گرفت و قرار است پس از بازگشت به تهران براي تمديد قرارداد مذاكره كنيم. خداحافظي وي با من و ديگر اعضا صحت ندارد.
مديرعامل باشگاه افزود: قطبي براي پرسپوليس زحمت كشيد و اين تيم را بعد از 6 سال به ليگ قهرمانان آسيا رساند. علاقمند به ادامه همكاري با وي هستيم.
وي در خصوص اتمام قرارداد اكثر نفرات تيم تصريح كرد: بازيكنان ما بسيار باانگيزه و درخشان بازي كردند و بي شك مشتري هاي فراواني دارند. در صورت ارائه پيشنهادهاي قابل توجه، با ترانسفر برخي از آنها موافقت مي كنيم، البته عجولانه تصميم گيري نخواهيم كرد و بي شك نظر سرمربي تيم اهميت دارد.
كاشاني ادامه داد: سعي خواهيم كرد تا 85 درصد نفرات تيم را حفظ كنيم. با توجه به حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در فصل آينده، با بسياري از نفرات به صورت شفاهي به توافق رسيده‌ايم و هفته آينده تمام موارد را مكتوب خواهيم كرد.
كاشاني ضمن ابراز رضايت از نشست ويژه هيئت مديره اظهار داشت: گزارش‌ كاملي از عملكرد باشگاه را به اعضا ارائه دارم. مقرر شد تا پايان هفته به ديدار رئيس سازمان تربيت بدني برويم و كمك مالي نيز با پيگيري هاي سعيدلو رياست هيئت مديره به باشگاه تزريق شود تا مطالبات نفرات تيم را پرداخت كنيم.
مدير عامل پرسپوليس در مورد وضعيت ادامه حضور خود در باشگاه نيز خاطرنشان ساخت: دوستان چند روزي را تحمل كنند تا به وظيفه‌ام عمل كنم. در اين خصوص به زودي اظهارنظر خواهم كرد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن