تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806994973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مي‌خواهم سرمربي باشم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مي‌خواهم سرمربي باشم


فوتبال- مهدي ربوشه:
در حالي كه هنوز افشين قطبي به اظهارات مسئولان باشگاه پيروزي مبني بر تمديد قرارداد پاسخ نداده است، تازه‌ترين تصميم حميد استيلي طي روزهاي آينده مديرعامل اين باشگاه را وادار به انتخاب يكي از اين دو نفر خواهد كرد.

معماي سرمربيگري

شرايط فعلي پيروزي بي‌شباهت به سال گذشته نيست. مقطعي كه در ميان طرح گزينه‌هاي مختلف براي احراز سرمربيگري پيروزي ناگهان افشين قطبي نفر اول شد.

اين در حالي بود كه خيلي‌ها قطبي را گزينه‌اي رسانه‌اي مي‌دانستند و براي او شانس زيادي قائل نبودند اما برخلاف گمانه‌ها، مسئولان باشگاه پيروزي افشين قطبي را به عنوان سرمربي جديد تيم‌شان معرفي كردند.

جالب اينكه انتخاب قطبي به معناي حداقلي شدن استيلي در پيروزي نبود. اتفاقاً حميد استيلي تقريباً بر نيم بيشتري از بازيكنان پيروزي نفوذ داشت، استيلي اين نفوذ را در برخي مقاطع هم نشان داد.

نمونه روشن آن را مي‌توان در اتفاقات تعطيلات ميان فصل جست‌وجو كرد آنجا كه افشين قطبي پس از باخت تيمش برابر پاس همدان در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي و همچنين تجربه اولين شكست در ليگ برتر برابر سپاهان اصفهان تأكيد كرد: «نيم‌فصل دوم يا من در پيروزي مي‌مانم يا استيلي.»

سرمربي پيروزي اما واكنش دلسردكننده‌اي دريافت كرد، تا جايي كه خطر بركناري بالاخره به عقب‌نشيني مصلحتي‌اش منجر شد.

در اواخر فصل اما به تدريج ارتباط ميان اين دو نفر شكل بهتري به خود گرفت. هرچند كه عده‌اي معتقدند اين رفتار براي دور كردن پيروزي از حاشيه‌ها بود. شايعه‌اي كه فردوسي‌پور در مصاحبه دوشنبه‌شب با كاشاني به آن اشاره كرد.

شرط تازه استيلي

تازه‌ترين تصميم حميد استيلي از اين جهت سرمربيگري پيروزي را به معمايي پيچيده تبديل كرده است كه مسئولان اين باشگاه در واكنشي حرفه‌اي شانس سرمربيگري قطبي را بيش از استيلي دانسته‌اند. هرچند كه بعيد به نظر مي‌رسد مسئولان باشگاه به راحتي از نام حميد استيلي عبور كنند.

به خصوص اينكه دستيار فصل گذشته قطبي از موضعي قاطع درباره آينده كاري‌اش سخن گفته است. حميد استيلي ديروز در يك برنامه تلويزيوني در شبكه پنج آخرين تصميمات خود را اينگونه تشريح كرد: «مي‌خواهم سرمربي باشم.»

وي كه سال‌هاست به عنوان دستيار در تيم پيروزي فعاليت مي‌كند اين بار قاطعانه از تصميم خود سخن گفت. استيلي تأكيد كرد: «مدت 5 سال است كه به عنوان مربي در پيروزي فعاليت مي‌كنم و همان طور كه در ابتداي اين فصل نيز گفته بودم، قصد داشتم تا با فعاليت به عنوان مربي پيروزي در ليگ هفتم تجربياتم را تكميل كنم.»

وي ادامه داد: «اكنون تصور مي‌كنم به شرايطي رسيده‌ام كه بايد به عنوان سرمربي فعاليت كنم.»

اما حميد استيلي براي رسيدن به سوداي سرمربيگري در پيروزي، افشين قطبي را پيش روي خود مي‌بيند.

مردي كه تا همين يك سال پيش براي هيچ يك از هواداران پيروزي يك قهرمان نبود اما حالا شرايط خيلي فرق مي‌كند. چه افشين قطبي نه‌تنها با تيمي كه حميد استيلي آن را مهياي ليگ هفتم كرد به عنوان قهرماني دست يافته است بلكه حالا در فاصله يك سال حضورش در پيروزي ميان هواداران اين تيم صاحب لقب معروفي هم شده است. در واقع اين مانعي است كه خود استيلي آن را پيش‌پاي خود قرار داد.

اتفاقي كه البته خود او بارها با غرور از آن صحبت كرده و گفته‌است: «خودم قطبي را
به سرمربيگري پيروزي رساندم.»

استيلي همچنين در گفت‌وگوي اخير خود تأكيد كرد: «منتظر هستم تا وضعيت سرمربي پيروزي مشخص شود و در صورتي كه قطبي در پيروزي بماند از آنجا كه من هم به دنبال سرمربيگري هستم، باشگاه پيروزي را ترك خواهم كرد. اما هركاري كه از دستم بربيايد براي موفقيت پيروزي انجام مي‌دهم.»

استيلي در حالي از نامعلوم بودن معادله سرمربيگري پيروزي سخن گفته است كه طبق آخرين اخبار وي حتي براي فصل آينده در انديشه جذب بازيكنان جديدي است. البته او در مصاحبه‌اش به اين موضوع اشاره‌اي نكرده اما از جذب حداقل دو بازيكن باكيفيت در هر پست خبر داده است.

با اين حال برخي منابع معتقدند او در هيأت‌مديره باشگاه پيروزي هم نظر موافق دارد و هم مخالف. اگرچه ارتباط دوستانه استيلي با مديرعامل باشگاه گمانه‌زني‌ها درخصوص سرمربيگري پيروزي را به سمت‌وسوي وي سوق خواهد داد.

ضمن اينكه حميد استيلي برخلاف سال گذشته كه دستياري را براي پنجمين سال متوالي تاب آورد، اين بار به طور جدي از شرط ماندن خود در اين تيم سخن مي‌گويد.

اما در اين بين گفته مي‌شود هيأت‌مديره به تمديد قرارداد با افشين قطبي اصرار زيادي دارد كه اين البته به واقعيت نزديك‌تر است. اظهارنظر صريح يكي از اعضاي هيأت‌مديره پيروزي كه يك ماه پيش تأكيد كرده بود: «استيلي به هيچ‌وجه گزينه مناسبي براي سرمربيگري پيروزي نيست»

نشان مي‌دهد كه بيشتر اعضاي هيأت‌مديره خواستار تمديد قرارداد با افشين قطبي هستند. شايد به همين دليل است كه دستيار باهوش در حركتي رو به جلو قصد دارد خود را براي ماندن يا جدايي از پيروزي مختار نشان دهد.

كاشاني: قطبي گزينه اول است

وقتي عادل فردوسي‌پور در برنامه ۹۰ از مديرعامل باشگاه پيروزي درباره آينده سرمربيگري اين تيم سئوال كرد، وي افشين قطبي را به عنوان گزينه اول معرفي كرد.كاشاني اما به طور زيركانه شانس سرمربيگري استيلي را رد نكرد و گفت: «اگر آقاي قطبي سرمربيگري را نپذيرند، دوستان ديگر به پيروزي كمك مي‌كنند.»

آخرين خبرها حاكي از آن است كه افشين قطبي از آسياي‌شرقي و امارات با پيشنهادهايي روبه‌رو شده است. او در حال بررسي شرايط تيم‌هايي است كه خواهانش هستند. به همين دليل در دسترس هيچ‌يك از رسانه‌ها قرار ندارد. با اين حال وي تا پايان همين هفته باشگاه پيروزي را در جريان تصميمات تازه خود قرار خواهدداد.

مربي‌اي كه در اولين حضور خود در فوتبال كشورمان جام قهرماني را براي پيروزي به همراه آورد حالا بيش از هر گزينه ديگري خود را در بين هواداران به چهره‌اي محبوب تبديل كرده است.

در صورتي كه او به موضوع تمديد قرارداد سرمربيگري‌اش در پيروزي پاسخ مثبت بدهد، به احتمال فراوان يك فصل ديگر هم وي در رأس كادرفني سرخپوشان پايتخت خواهد بود. با اين حساب نوع برخورد كاشاني با استيلي تنها حلقه مفقوده ماجراي سرمربيگري تيم قهرمان خواهد بود. شايد تصميم حبيب كاشاني براي حل اين معما همچون سال گذشته رسانه‌ها را شوكه كند.

تاريخ درج: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 18:49 تاريخ تاييد: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 20:38 تاريخ به روز رساني: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 20:36
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن