تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798097833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفریح با زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تفریح با زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها




درهمه جای دنیا زندگی خصوص افراد سرشناس خصوصا فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌ها زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار دارد.





روزنامه شهروند: درهمه جای دنیا زندگی خصوص افراد سرشناس خصوصا فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌ها زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار دارد. برای مردم عادی دانستن این‌که ستاره‌ها و سلبریتی‌ها چه می‌پوشند، چه می‌خورند و کجا و با چه کسانی زندگی می‌کنند، جذاب است، حتی برخی پا را فراتر می‌گذراند و به زندگی خصوصی ستاره‌ها سرک می‌کشند تا بدانند فلان فوتبالیست یا هنرپیشه چندبار ازدواج کرده و چند فرزند دارد. موضوعی جالب اما دردناک است که وقتی در گوگل فارسی اسم فردی سرشناس را جست‌وجو می‌کنید، نخستین عبارتی که به شما داده می‌شود، جست‌وجوی عکس آن فرد به همراه همسر یا فرزندش است. وقتی واژه عکس را تایپ می‌کنید، نخستین عبارتی که نشان داده می‌شود «عکس‌های لو رفته» است. به این میزان از علاقه‌مندی به دانستن مسائل خصوصی زندگی سلبریتی‌ها ایراد وارد است. چون گاهی کنجکاوی و کنکاش در زندگی افراد سرشناس به‌ حدی می‌رسد که به حریم خصوصی آنها لطمه می‌زند.

شبکه‌های اجتماعی دردسرساز شده‌اند

حریم خصوصی تعریف مشخصی دارد. یعنی هر فردی چه مشهور و چه عادی حق محفوظ نگه‌داشته شدن بخشی از اطلاعات زندگی خود را دارد. این موضوع وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که پای افراد سرشانس جامعه درمیان باشد. از سال‌های گذشته بارها عکس و فیلم از زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها منتشر شده است. گاهی انتشار فیلم‌ها و عکس‌ها برای آنها دردسرساز شده و گاهی هم فقط چند روزی لقلقه دهان خاله‌زنک‌ها شده است. طی سال‌های اخیر با گسترده شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی و دشواری حفظ اطلاعات خصوصی، تصاویر زیادی از نامزدها و همسر و فرزندان فوتبالیست‌ها منتشر شده است. گاهی خود فوتبالیست‌ها دست به انتشار این تصاویر می‌زنند و گاهی هم عکس‌هایشان در زمره عکس‌های لو رفته قرار می‌گیرد که آن وقت کار به شکایت از منتشرکنندگان عکس‌ها کشیده می‌شود. البته هستند فوتبالیست‌هایی که آنچنان حصار محکمی به اطراف زندگی خصوصی خود کشیده‌اند که کسی نه چیزی از زندگی آنها می‌داند و نه عکسی دیده است. برخی هم با اهمال کاری خود را به دردسر می‌اندازند. یکی از بزرگترین پرونده‌های جنجالی فیلم و عکس لورفته در سال‌های اخیر مربوط به سوشا مکانی بود که اعتقاد داشت این عکس‌های خصوصی از او و نامزدش بدون اطلاع آنها منتشر شده و یک هکر تلگرام او را هک کرده است.

مکالمات قلابی!

اما مدتی است که دردسرهای زندگی خصوصی افراد سرشناس به‌ویژه فوتبالیست‌ها از عکس و فیلم گذشته است. با پیشرفته شدن تلفن‌های همراه و امکاناتی که دارند، شما می‌توانید مکالمات خود را ضبط کنید و آن را با همه به اشتراک بگذارید. مدتی پیش یک فایل صوتی بین اهالی رسانه دست به دست می‌شد که صدای این فایل شباهت زیادی به علیرضا بیرانوند داشت. شباهت صدای موجود در این فایل با صدای بیرانوند آن‌قدر زیاد بود که همه را به شک انداخت. این دروازه‌بان که آن روزها در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت، به صراحت گفت این مکالمات غیراخلاقی به او ربطی ندارد و یک نفر خواسته با تقلید صدای او برایش دردسر درست کند. بیرانوند بالاخره توانست بی‌گناهی خود را ثابت کند و از منشوری شدن خلاص شود. حالا این‌که چه کسی با بیرانوند دشمنی شخصی داشته و خواسته این چنین از او زهر چشم بگیرد را حتما دروازه‌بان پرسپولیس بهتر از همه می‌داند. متاسفانه با گسترده‌ترشدن امکانات ابزارهای ارتباطی و قرارگرفتن آن در دسترس عموم دردسرهای زیادی برای افراد درست می‌شود.

اسکرین شات مشکل بزرگ آدم معروف‌ها

این ‌روزها شما حتی اگر یک آدم عادی و معمولی هم هستید، باید مواظب جملاتی که در چت‌هایتان می‌نویسید، باشید. یکی از قابلیت جدید و دردسرساز موبایل‌های پیشرفته پدیده‌ای به نام «اسکرین‌شات» است. با اسکرین‌شات شما می‌توانید از تمام صفحات گوشی خود عکس بگیرید. جدیدترین دردسری که برای بازیکن تازه وارد استقلال درست شده، از طریق همین اسکرین‌شات است. محمدحسین کنعانی‌زادگان که انتقال جنجالی فوتبال ایران در فصل نقل‌وانتقالات بود، یاغی جدید سرخابی‌ها است که استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد. بعد از آبی‌پوش شدن این بازیکن، تصاویری از چت‌های اینستاگرامی با نام این بازیکن در فضای مجازی منتشر شد. کنعانی‌زادگان که از انتشار این تصاویر ناراضی بود، همه چیز را تکذیب کرد و گفت: عده‌ای می‌خواهند زمینش بزنند، وگرنه او راه زندگی سالم و پاک را در پیش گرفته است. با شرایط موجود به نظر می‌رسد فوتبالیست‌ها باید مراقب تمام مکالمات و چت‌های خود هم باشند تا به دردسر نیفتند و مجبور به پاسخگویی به مراجع قضائی نباشند.

حمیسی: به زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها ورود نمی‌کنیم

محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال درباره جنجال‌های اخیر که برای فوتبالیست‌ها رخ داده به «شهروند» می‌گوید: «ما هرگز برنامه‌ای برای ورود به زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها نداریم، چون معتقدیم هر فردی زندگی خصوصی خود را دارد و تا جایی که لطمه‌ای به ارزش‌ها وارد نشود، ما کاری به زندگی افراد نداریم و به موارد خصوصی آنها ورود نمی‌کنیم. باید حریم زندگی خصوصی افراد حفظ شود اما وقتی که ما شاهد اتفاقات زندگی خصوصی آنها در سایت‌ها هستیم، مجبور می‌شویم واکنش نشان دهیم. وقتی خود فوتبالیست‌ها رفتاری نشان می‌دهند که در ملأعام زندگی خصوصی‌شان را به نمایش می‌گذارند، موضوع تفاوت پیدا می‌کند، وگرنه حراست فدراسیون برنامه‌ای برای ورود به مسائل خصوصی فوتبالیست‌ها تا هنگامی که به سطح جامعه نرسیده، ندارد.»

سرکشی به زندگی خصوصی فوتبالی‌ها ممنوع!

اخیرا سوءاستفاده‌هایی که از شهرت فوتبالیست‌ها می‌شود، برای آنها دردسرساز شده و طی سال‌های گذشته بارها شاهد انتشار مسائل خصوصی اهالی فوتبال بوده‌ایم. این‌که فوتبالیست‌ها به‌عنوان الگوهای جامعه باید مواظب رفتار و روابط خود باشند، قابل قبول است اما سرک کشیدن به زندگی خصوصی آنها و منتشرکردن مسائلی که شاید در زندگی همه افراد معمولی جامعه هم وجود داشته باشد، کار اخلاقی نیست.






تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن