تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميثم بائو در گفتگو با ايسكانيوز: استقلالي ها با من مذاكره كرده اند// شاگرد قلعه نويي بودن لذت خاصي دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ميثم بائو در گفتگو با ايسكانيوز: استقلالي ها با من مذاكره كرده اند// شاگرد قلعه نويي بودن لذت خاصي دارد!


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: هافبك اسبق تيم استقلال تهران گفت: قرار داد من با تيم راه اهن به پايان رسيده و از آن جايي كه به استقلال علاقه مندم مسئولان اين باشگاه بامن مذاكراتي داشته اند.

ميثم بائو در گفتگوي روز دوشنبه با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" افزود: با تعصبي كه به بازي كردن در تيم استقلال دارم علي رغم مذاكراتي كه باشگاه راه آن هم براي فصل آينده با من داشته است اگر با باشگاه استقلال به توافق برسم به طور حتم درهشتمين دوره ليگ برتر با پيراهن اين تيم بازي مي كنم.
وي درخصوص بازگشت مجدد قلعه نويي به استقلال گفت: قلعه نويي تنها كسي است كه در اين شرايط بحراني مي تواند با حمايت هاي مديران باشگاه و هواداران تيم را ازاين اوضاع نابسامان نجات دهد.
بائو اضافه كرد : مسئولان باشگاه بايد از ابتدا قلعه نويي را براي سرمربيگري تيم استقلال به اين تيم مي آوردند وليكن بازه جاي شكر دارد كه تصميم منطقي و درستي را اخذ كرده اند.
هافبك اسبق تيم استقلال قلعه نويي را مربي با شخصيت و مدبري دانست و گفت: همانطور كه قلعه نويي به خوبي شايستگي ها خود را در فوتبال ايران به ا ثبات رسانده است اين بار هم مي تواند با كسب جام حذفي بار ديگر ارزش هاي خود را به رخ منتقدانش بكشاند.
بائو تاكيد كرد: براي من شاگرد قلعه نويي بودن در تيم استقلال لذت خاصي دارد كه توصيف آن به هيچ وجه ممكن نيست.
وي با اشاره به وضعيت راه آهن در پايان اين فصل به ايسكانيوز گفت: در اين فصل تيم راه اهن مي توانست در جايگاه بهتري از جدول رده بندي قرار گيرد اما برخي اتفاقات دست به دست هم داد تا اين چنين نشود و نتوانيم در مكاني كه حق مان بود بايستيم./158/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن