تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

600 معلول خراسان جنوبي از خدمات بيمه مكمل بهره‌ مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 600 معلول خراسان جنوبي از خدمات بيمه مكمل بهره‌ مند شدند
بيرجند - خبرگزاري مهر: معاون توانبخشي سازمان بهزيستي خراسان جنوبي گفت: تاكنون 600 معلول در اين استان از مزاياي بيمه مكمل بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، حسين اردوني ظهر امروز در نشستي خبري اظهار داشت: سالمندان، معلولان و بيماران رواني مزمن تحت حمايت سازمان كه بنا به تشخيص كميسيون پزشكي بهزيستي استان داراي معلوليت شديد و خيلي شديد و داراي يكي از بيمه هاي درماني پايه هستند از مزاياي بيمه مكمل بهره مند شده اند.

وي هزينه بالاي خدمات درماني را از مشكلات معلولين عنوان كرد و اظهار داشت: برخي از اين افراد براي امور درماني و يا كاهش عوارض معلوليت خود بايد همواره به مراكز درماني سرپايي و يا بستري و تخصصي مراجعه كنند از اينرو بيمه تكميلي مي تواند تا حدي مشكلات آنان را در امر هزينه و نيز در انتخاب نوع خدمات درماني برطرف سازد.

معاون توانبخشي سازمان بهزيستي خراسان جنوبي شرايط و ميزان جبران هزينه‌ هاي مازاد پزشكي مشمول بيمه مكمل را كه معلولين استان مي توانند از آن بهره ‌مند شوند را شامل جبران هزينه هاي بيمارستان، اعمال جراحي مغز و اعصاب، ستون فقرات، قلب، پيوند كليه، چشم و مغز استخوان تا سقف 10 ميليون ريال و تامين هزينه هاي بستري تا سقف پنج ميليون ريال اعلام كرد.

به گفته وي هزينه هاي خدمات پاراكلينيكي مانند سونوگرافي، MIR تا سقف 500 هزار ريال، جبران هزينه‌ هاي آمبولانس براي فوريت‌هاي پزشكي و هزينه هاي مربوط به اعمال مجاز سرپايي تا سقف 250 هزار ريال نيز شامل بيمه مكمل مي شود.

اردوني از همه معلولين و بيماران رواني تحت حمايت سازمان خواست براي بهره مندي از مزاياي بيمه مكمل و كسب اطلاعات بيشتر به ادارات و نمايندگي ‌هاي خدمات بهزيستي سراسر استان خراسان جنوبي مراجعه كنند.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن