تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب تظاهرات ضد صهيونيستي در مطبوعات جمهوري آذربايجان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازتاب تظاهرات ضد صهيونيستي در مطبوعات جمهوري آذربايجان
تظاهرات مردم شهرك نارداران در ‪۲۵‬كيلومتري شمال باكو عليه رژيم صهيونيستي در مطبوعات روز شنبه جمهوري آذربايجان بازتاب گسترده‌اي داشت .

رژيم صهيونيستي براي گشايش خيابان دوستي در باكو اصرار دارد ولي مردم اين اقدام رژيم صهيونيستي را كه همزمان با سالروز تصرف شهرهاي شوشا و لاچين جمهوري آذربايجان است ، توهين به احساسات مردم مسلمان اين كشور تلقي مي كنند و بدنبال اعتراض مردم با يك بار تاخير قرار است ‪ ۱۸‬مي(‪ ۲۹‬ارديبهشت ) انجام شود.

روزنامه غربگراي اكسپرس درمطلبي با اشاره به وضعيت متشنج شهرك نارداران نوشت : مردم اين منطقه عصر روز گذشته با برگزاري تظاهرات اعتراض آميز پرچم‌هاي رژيم صهيونيستي و آمريكا را به آتش كشيدند.

اين روزنامه در ادامه افزود : شركت‌كنندگان در اين تظاهرات با يادآوري سالروز تصرف شهرستان لاچين جمهوري آذربايجان در روز ‪ ۱۸‬مي(‪ ۲۹‬ارديبهشت ) ، شعارهاي الله اكبر، نابود باد اسراييل و آمريكا سرداده و به گشايش خيابان دوستي ميان دو كشور به شدت اعتراض كردند.

طبق اين گزارش ، معترضين ضمن مخالفت با گشايش خيابان مذكور و با يادآوري مناسبات غير دوستانه رژيم صهيونيستي با كشورهاي مسلمان ، از دولت جمهوري آذربايجان خواستند در مناسبات خود با رژيم غاصب صهيونيستي تجديد نظر كند.

سخنرانان دراين اجتماع اعتراض آميز با تاكيد به قطع هر گونه روابط دولت باكو با تل آويو ، سياستهاي رژيم صهيونيستي درباره فلسطين و حمايت آمريكا از اين سياست‌ها را محكوم كردند.

در اين تظاهرات ، رژيم صهيونيستي قاتل ‪ ۶۰‬ساله مسلمانان معرفي و خواستار مجازات اين اشغالگر شدند.

روزنامه نبض نيز در مطلبي با انعكاس جزييات تظاهرات اعتراض آميز مردم شهرك نارداران باكو نوشت : در اين اجتماع از جمهوري آذربايجان خواسته شد تا نسبت به تحركات رژيم صهيونيستي در منطقه بي‌اعتنا نباشد و روابط خود با تل آويو را قطع كند.

روزنامه غربگرا و روسي زبان اخو نيز درمطلبي بااشاره به كنفرانس خبري روز گذشته سفير ايران در باكو به نقل از وي نوشت : ايران نيز از گشايش خيابان دوستي رژيم صهيونيستي در جمهوري آذربايجان ناراضي و نگران است .
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن