تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805786956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آسمان ولایت


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: آسمان ولایت
رزمایش آسمان ولایت 3
بخش سیاسی- نام رزمایشی که تا به حال سه دوره از آن را پشت سر گذاشته ایم. نامی که شاید با کمی تأمل در آن می توان تقدس وصف ناپذیر آسمان ایران را در آن یافت . درست از همان زمانی که نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران اولین پروازهای خود را برای حفاظت و عقب راندن رژیم بعثی شروع کرد و باندهای زمینی این مرغان اوج گرفته دیگر شاهد بازگشت آن چرخها نبودند، این مردان خاکی ذوب در ولایت بودند که با دمیدن روح خود در کالبد آهن توانستند نام ولایت را بر تن آسمان ایران حک کنند.و حال شاهد اوج گرفتن دانش و فن آوری عرصه آسمان هستیم تا در آسمان ایران اسلامی، آسمان ولایت، با غرشی رسا و دور برد به تمام جهانیان نشان دهد که تا هست ایرانی است و ایرانی با اسلام و ولایت زنده است.غرشی به بزرگی پدافند هوایی مدافعان و دور بردی تمام آسمان ها، آسمان ولایت را مردانی معنا کردند که اچ-3 را خلق کردند و به تمام جهان درس پرواز دادند. آسمان ولایت 3رزمایشی که اقتدار کامل امکانات بومی و حتی غیر بومی نیروهای مسلمان ایران را به رخ تمام جهانیان می کشد و در این رزمایش است که شاهد عقب ماندن دشمنان فرضی هستیم که با تاکتیک ها و امکانات حال حاضر دشمنان اسلام و مسلمین درنظر گرفته شده است.سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 صبح امروز (شنبه)در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز مرحله سوم این رزمایش اظهار كرد: در عملیات امروز ما با هجوم گسترده و همه جانبه انواع پرنده‌های دشمن مواجه خواهیم بود كه این هواپیماها بعد از نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی سعی در نفوذ به حریم هوایی مناطق حساس، صنعتی و هسته‌یی كشور را دارند.
رزمایش آسمان ولایت 3

رزمایش آسمان ولایت 3
امیرسرتیب دوم حمید ارژنگی اضافه كرد: امروز عملیات حجم آتش انبوه در ارتفاع پایین با استفاده از سامانه‌های توپخانه‌ای علیه اهداف موشكی، هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای با سرنشین دشمن انجام خواهد شد.وی با اشاره به بهره‌گیری از سیستم‌های موشكی در عملیات امروز اظهار كرد: در مرحله سوم رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 ، استفاده از سیستم‌های موشكی برد كوتاه و برد متوسط را شاهد خواهیم بود و پیش‌بینی می‌كنیم كه حجم عملیات امروز در بحث كشف ، شناسایی، رهگیری و انهدام اهداف دشمن بسیار بالا باشد.
رزمایش آسمان ولایت 3
سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 در ادامه به عملیات‌های روز گذشته اشاره كرد و گفت: روز گذشته روز شكار په‌بادها (هواپیماهای بدون سرنشین) بود. دیروز با توجه به بهره‌گیری از سامانه‌های توپخانه‌ای و سامانه‌های موشكی برد كوتاه كه در معابر نفوذی و اقصی نقاط كشور مستقر شده بودند ، عملیات پرحجم هجوم هواپیماها و په‌بادها را از طرف مقابل یعنی دشمن فرضی علیه اهداف پدافندی شامل مراكز حساس و حیاتی، مراكز صنعتی و مراكز جمعیتی شاهد بودیم كه با آتش پرحجم یگان‌های پدافندی مواجه شدند به گونه‌ای كه بیش از 10 فروند هواپیمای بدون سرنشین در این مناطق منهدم شد.
رزمایش آسمان ولایت 3
ارژنگی اضافه كرد: در ادامه عملیات روز گذشته هجوم سنگین هواپیماهای شكاری بمب‌افكن نیز در صحنه رزم وجود داشت كه در موارد بسیار زیادی وضعیت قرمز از طرف یگان‌های پدافندی اعلام و ابلاغ شد و بلافاصله عملیات مقابله با هواپیماهای شكاری با استفاده از سیستم‌های پدافندی اعم از توپخانه و سامانه‌های موشكی برد كوتاه و متوسط آغاز شد كه در بیش از 30 مورد، عملیات قفل بر روی اهداف با موفقیت به اجرا درآمد و با اخطار‌هایی كه از طریق سامانه‌های توپخانه‌ای داده شد ،‌این هواپیماها مجبور به عقب‌نشینی و بازگشت به یگان‌های خود شدند.وی افزود: از سوی دیگر در بخشی از عملیات دیروز استفاده از هواپیماهای رهگیر پدافندی را شاهد بودیم كه طی آن ،با فرمان صادره از طریق شبكه یكپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش ، هواپیماهای آماده (اسكرامبل) از یگان‌های مختلف به پرواز درآمدند و عملیات رهگیری را با استفاده از تاكتیك‌های صادره از سوی افسران كنترل شكاری مستقر در رادارها انجام دادند و به طرف هواپیماهای دشمن هدایت شدند و با اعلام هشدار و رهگیری، آنها را به عقب راندند.
رزمایش آسمان ولایت 3

رزمایش آسمان ولایت 3
سخنگوی رزمایش مدافعان آسمان ولایت 3 با بیان این‌كه در عملیات روز گذشته، شاهد استفاده از مراكز فرماندهی و كنترل تاكتیكی و یدكی بودیم اظهار كرد: در ادامه عملیات‌های روزهای گذشته، كار آمادرسانی ، قطعه‌رسانی، نگهداری و تعمیر در محل در كوتاه‌ترین زمان ممكن انجام شد كه با توجه به گستردگی یگان‌های پدافندی در نقاط سخت و صعب‌العبور ، عملیات آمادرسانی به نحو شایسته‌ای به انجام رسید و بخشی از توان قرارگاه پدافند هوایی ارتش برای اجرا در زمان بحران به خوبی نشان داده شد.ارژنگی در پایان به ارائه گزارشی از وضعیت كشف و شناسایی طی 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: تعداد كل مسیرهای كشف شده توسط رادارهای ما در 24 ساعت گذشته دو هزار و 891 مورد و تعداد كل مسیرهای شناسایی شده طی این زمان، دو هزار و 172 مورد بوده است. در این بازه زمانی همچنین 645 هواپیمای ناشناس كشف و شناسایی شده‌اند و 10 هزار و 608 مورد گزارشات مختلف نیز از سوی شبكه گسترده دیده‌بانی كل كشور به مراكز فرماندهی و كنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ابلاغ شد.
رزمایش آسمان ولایت 3
منابع:فارس/ایسنافرآوری: سعید آقازاده





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن