تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌اداره‌مخابرات آبادان: شبكه تلفن‌هاي همراه توسعه و بهينه‌سازي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس‌اداره‌مخابرات آبادان: شبكه تلفن‌هاي همراه توسعه و بهينه‌سازي مي‌شوند
داخلي. اقتصادي. مخابرات.

مديراداره مخابرات شهرستان آبادان از توسعه و بهينه‌سازي شبكه‌هاي تلفن همراه اين شهرستان در سال جديد خبر داد.

"سلمان سهيم پور" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌ها افزود: در سال جديد برنامه توسعه شبكه تلفن همراه در مسير جاده‌اي صورت مي‌گيرد.

او اظهار كرد: نصب هفت سايت ‪ BTS‬با باند ‪ ۹۰۰‬و يك هزار و ‪ ۸۰۰‬از جمله اين برنامه‌هاست كه براي آن ‪ ۱۷/۵‬ميليارد ريال هزينه مي‌شود.

وي تصريح كرد: در زمان حاضر يكي از اين سايتها به مرحله بهره برداري، چهار سايت با پيشرفت فيزيكي ‪ ۵۰‬درصد و دو سايت ديگر نيز هنوز آغاز بكار نشده است.

او خاطر نشان كرد: سايتهاي ياد شده در يادمان شهيد تندگويان، روستاهاي سادات، ابوشانك، تنگه و انتهاي مزارع پرورش ميگو در چوئبده، روستاهاي نهر مچري(اوندكنار)، حير و ‪ ۱۵‬كيلومتري جاده آبادان اهواز(ايست بازرسي مارد) احداث مي‌شوند.

مديراداره مخابرات شهرستان آبادان در بحث بهينه‌سازي شبكه تلفن همراه در اين شهرستان گفت: در زمان حاضر حدود ‪ ۴۳‬سايت ‪ BTS‬در شهر فعال است كه براساس هماهنگي صورت گرفته با پيمانكار قرار شد تا ظرف مدت دو ماه در جهت تنظيم و رفع مشكلاتي همچون آنتن دهي تلفنهاي همراه كار شود.

سهيم پور، از افزايش كيفي ارتباط با استفاده از تجهيزات موجود به عنوان هدف اصلي اجراي اين برنامه نام برد و افزود: شهروندان مي‌توانند در صورت مواجه با چنين مشكلاتي مراتب را با شماره تلفن ‪ ۳۳۳۳۰۰۱‬در ميان بگذارند.

او از راه‌اندازي پنج دفتر‪ ICT‬روستايي(ارايه‌كننده تمامي خدمات مخابراتي، پستي و استفاده از امكانات اينترنتي)، افزايش تلفنهاي همگاني به تعداد ‪ ۲۵۰‬كيوسك و راه‌اندازي ‪ ۱۸‬دستگاه كافو نوري با اعتبار ‪ ۵/۵‬ميليارد ريال به عنوان ديگر برنامه‌هاي اين ادراه در سال جاري نام برد.

وي همچنين تعداد تلفنهاي همگاني موجود در آبادان را ‪ ۶۵۰‬كيوسك و كافوهاي موجود سنتي (مسي) را ‪ ۲۰۰‬دستگاه عنوان كرد.

او اظهار كرد: توزيع نامناسب قبوض تلفن عمده‌ترين مشكل اداره مخابرات آبادان است.

وي تصريح كرد: در بروز اين مشكل بخشهاي مختلفي همچون مخابرات، پست، شهرداري و بانكها دخيل هستند كه بايد با يك برنامه‌ريزي درست و هماهنگ در جهت رفع آن تلاش كرد.

مدير اداره مخابرات شهرستان آبادان همچنين از آسيب رساندن برخي از شهروندان به تلفنهاي همگاني به عنوان ديگر مشكل اين اداره ياد كرد و از شهروندان خواست در حفظ و نگهداري اين تلفنها كه در جهت رفاه و آسايش آنان فراهم شده، تلاش كنند.

سهيم‌پور، با اشاره به رويكرد شركت مخابرات به سمت الكترونيكي شدن گفت:
شهروندان مي‌توانند با استفاده از تلفن همراه نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام كنند.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن