تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819311862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ربيع پور:بانك كشاورزي كرمان رتبه اول كشور در جذب منابع كشاورزي را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ربيع پور:بانك كشاورزي كرمان رتبه اول كشور در جذب منابع كشاورزي را دارد
بانك كشاورزي كرمان رتبه اول كشور در جذب منابع كشاورزي را دارد
كرمان - خبرگزاري مهر: مدير شعب بانك كشاورزي شمال استان كرمان گفت: بانك كشاورزي استان كرمان رتبه اول جذب منابع جاري كشاورزي كشور را از آن خود كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعيد ربيع پور ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان كرمان گفت: بانك كشاورزي استان كرمان با فعاليت موثر خود در شمال استان كرمان در كنار رتبه اول تجهيز منابع جاري كشاورزي رتبه دوم طرح بانك پذيري كودكان و نوجوانان را از آن خود كرد.

وي تصريح كرد: بانك كشاورزي استان كرمان در 10 ماهه ابتداي سالجاري با 80 شعبه بانكي درشمال استان و فعاليت 542 نفر موفق به ارائه تسهيلات كشاورزي و غير كشاورزي به 47 هزار نفر با رشد 34 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

اين مسئول يادآورشد: مجموع مانده تسهيلات ارزي بانك كشاورزي 60 ميليون دلار بوده است و در بخش اعتبارات و پرداخت تسهيلات كل مانده تسهيلات به مبلغ 782 ميليارد ريال بوده است.

ربيع پور اظهار داشت: تنها بانكي كه موفق به جذب 100 درصدي اعتبارات بنگاههاي زودبازده در حوزه فعاليت خود شده، بانك كشاورزي بوده است كه با جذب كامل اين اعتباربيش از چهار هزار و 500 فرصت شغلي ايجاد كرده است.

وي بيان داشت: تاكنون بالغ بر 26هزار هكتار از زمين هاي كشاورزي با ارائه تسهيلات بانكي مجهز به سيستم هاي آبياري نوين شده اند كه رقم تسهيلات پرداختي 743 هزار ميليون ريال بوده است.

مدير عامل بانك كشاورزي استان كرمان گفت: بانك كشاورزي تنها بانكي است كه از لحاظ خدمات بانكداري الكترونيكي با استانداردهاي روز اروپا به روز شده است كه در اين راستا در استان كرمان تاكنون براي 468 هزار نفر كارت بانك كشاورزي صادر شده است كه 156 هزار كارت كشاورز و بقيه كارتهاي بانوان هستند.

وي با اشاره به همكاري فشرده بانك كشاورزي در حمايت از محصولاتي چون پسته و خرما گفت: در سال گذشته با توجه به ارائه مناست تسهيلات به كشاورزان پسته كار عنوان هميار برتر صادرات استان را به دست آورديم.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن