تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رمضاني در گفتگو با مهر:تداوم همكاري سرچشمه با شرفي/ سرمربي با قاسم پور مذاكره كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رمضاني در گفتگو با مهر:تداوم همكاري سرچشمه با شرفي/ سرمربي با قاسم پور مذاكره كرده است
تداوم همكاري سرچشمه با شرفي/ سرمربي با قاسم پور مذاكره كرده است
سرچشمه - خبرگزاري مهر: سخنگوي باشگاه مس سرچشمه گفت: اصغر شرفي همچنان سرمربي تيم است و باشگاه و مديريت مس سرچشمه به شدت از وي حمايت مي كند.

علي رمضاني در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور ابراهيم قاسم پور در جايگاه ويژه براي ديدن بازي بوده و هيچ ربطي به تغيير سرمربي ندارد.

وي تصريح كرد: اصغر شرفي از ابراهيم قاسم پور خواسته است براي كمك كردن به وي به تيم سرچشمه بيايد و حضور وي به همين دليل بود.

رمضاني ادامه داد: تغيير مديريت و سرمربي كه برخي روزنامه ها يا خبرگزاريها به آن دامن مي زنند و شايعه سازي مي كنند صحت ندارد و تنها اوضاع تيم را مختل مي كند.

وي اظهار داشت: برخي سايتها يا خبرگزاريها خبري مبني بر گلايه شرفي از مديران سرچشمه منتشركرده اند كه وي اين خبر را تكذيب كرده است و اعلام كرده اين حرف از طرف وي گفته نشده است.

رمضاني درباره اعلام حضور قاسم پور در تيم سرچشمه گفت: وي با شخص سرمربي مذاكره كرده است و گفته است جواب نهايي را به سرمربي تيم اعلام مي كند.

رمضاني در حالي تمام اتفاقات روز گذشته مس سرچشمه را تكذيب مي كند كه شرفي در جمع خبرنگاران پس از بازي با ملوان و همچنين قبل از آن از مذاكرات مديران باشگاه با مربيان براي جايگزيني وي گله كرده بود و از حضور قاسم پور در مس سرچشمه اظهار بي اطلاعي كرده بود.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|26|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن