تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819302531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون بسكتبال:مشحون: بازى با سوريه عده‌اى را راهى بيمارستان كرد!


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: رئيس فدراسيون بسكتبال:مشحون: بازى با سوريه عده‌اى را راهى بيمارستان كرد!
محمود مشحون پس از قهرمانى تيم بسكتبال جوانان ايران در مسابقات آسيايى تهران گفت: اين تيم پس از چند روز استراحت، براى حضور در رقابت‌هاى جهانى زير پوشش قرار مى‌گيرد و رها نخواهد شد.

رئيس فدراسيون بسكتبال در گفت‌وگو با ايسنا، در ارزيابى خود از روند تيم ملى تا كسب عنوان قهرمانى در آسيا اظهار كرد: تيم ملى سه سال و نيم زير پوشش فدراسيون قرار گرفت و در شرايطى وارد مسابقات شد كه به جز پنج تيم ساير كشورها، بازيكنان صغر سن داشتند. از ابتدا بازى‌هاى تيم ملى خوب پيش مى‌رفت ولى متاسفانه هرچه پيش رفتيم غرور بازيكنان را گرفته بود. سوريه را در تهران با 27 اختلاف امتياز برديم؛ ولى در اين دوره با گرفتارى‌هايى مواجه شديم. بايد فيليپين را با 20 اختلاف، راحت مى‌برديم. مربى از بازيكنان ذخيره استفاده كرد و تيم نيز معتقد بود با اين نفرات مى‌تواند پيروز ميدان شود. در حالى كه ساير تيم‌ها نيز قوى و صاحب سبك بودند و در اين رقابت‌ها نمايش خوبى داشتند.

وى درباره عملكرد ايران در ديدار پايانى مقابل قزاقستان متذكر شد: تيم ايران توان فني، تكنيكى و تاكتيكى خود را به نمايش گذاشت و بازى دلچسبى را ارائه كرد كه قطعا نقطه مقابل ديدار با سوريه بود. متاسفانه عملكرد ايران در اين ديدار، علاقه‌مندان را راهى بيمارستان كرد. خوشبختانه، بازيكنان ايران در ديدار فينال جبران مافات كردند. قدرت تيم ما در حدى است كه مى‌توان قاطعانه درباره آنها صحبت كرد. اگر شاهد نوسانات در تيم ملى بوديم ناشى از جوانى و كم تجربگى است. مشحون درباره جوايز در نظر گرفته شده براى تيم ملى بسكتبال تصريح كرد: فدراسيون كه مستضعف است. سازمان و دولتمردان بايد به قهرمانان كمك كنند. آنچه مسلم است آنها بى‌نصيب نخواهند ماند. على‌آبادى پيش از سفر به چين در سالن مسابقه به من ماموريت داد تا از بازيكنان قدردانى كنم. قطعا در جلسه‌اى على‌آبادى با اهداى جوايز به قهرمانان از آنها تجليل مى‌كند.

رئيس فدراسيون بسكتبال در پاسخ به اين پرسش كه «نبوشا رايچوويچ هدايت تيم ملى جوانان را در مسابقات جهانى برعهده خواهد داشت و يا احتمال تغيير وجود دارد؟ اظهار كرد: كادرفنى و مربيان زحمات بسيارى كشيدند تا اين نتيجه رقم خورد. فعلا زود است كه عملكرد نبوشا را بررسى كنيم. حداقل يك هفته زمان نياز است تا با كادرفني، سازمان تيم‌هاى ملى و هيئت رئيسه جلسه بگذاريم و به بحث بپردازيم. هر تصميمى در اين نشست گرفته شود، اجرايى خواهد شد.

او با اشاره به اينكه بايد براى حضور جوانان در مسابقات جهانى برنامه‌ريزى منجسمى داشته باشيم، يادآور شد: بايد حساب شده و منظم برنامه‌ريزى كنيم و از وجود كادرفنى هماهنگ و با انسجام بهره‌مند شويم. تيم ملى جوانان پس از چند روز استراحت، براى يك سال زير پوشش مربيان قرار مى‌گيرد و رها نخواهد شد.

وى درباره مسابقات جام استانكويچ متذكر شد: تيم ملى «ب» ايران راهى اين مسابقات مى‌شود چرا كه تيم «الف» حدادى و صمد نيكخواه بهرامى را در اختيار ندارد. كامرانى نيز تا بهبودى كامل پيدا نكند در مسابقات شركت نمى‌كند. تيم ملى از فروردين ماه به طور مداوم در تورنمنت‌هاى خارج از كشور مسابقه داده است، بنابراين بازيكنان اصلى به استراحت و رسيدگى به كارهاى شخصى خودشان نيازمند هستند. از طرفى مسابقات ليگ برتر در آستانه برگزارى است، به اين دليل ترجيح داديم با تيم «ب» در اين مسابقات كه 20 مهرماه به ميزبانى كويت برگزار مى‌شود، شركت كنيم. درباره تيم‌هاى شركت كننده نيز نه تنها من، ‌بلكه مسئولان فيبا هم اطلاعى ندارند. تنها مى‌دانم اين مسابقات با حضور تيم‌هاى آسيايى برگزار مى‌شود.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن