تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802795484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي: برنامه هاي راديويي مركز آذربايجان شرقي به 5 هزار ساعت افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي: برنامه هاي راديويي مركز آذربايجان شرقي به 5 هزار ساعت افزايش مي يابد
خبرگزاري فارس: مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي گفت: برنامه هاي راديويي و تلويزيوني صدا و سيماي مركز استان امسال به ترتيب به پنج هزار ساعت و يك هزار و 250 ساعت افزايش مي يابد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي نواداد يكشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اين ميزان برنامه ها بيش از تعهد سازماني است و سعي داريم تا از لحاظ تعهدات تلويزيوني حداقل به استان هاي همطراز برسيم.
وي ادامه داد: هم اكنون از ميزان تعهدات سازمان در بخش تلويزيون در مقايسه با استان هاي همطراز حتي برخي استان هاي كوچك تر نيز عقب هستيم كه اميدواريم امسال با اين افزايش ظرفيت پخش جايگاه خود را در كشور بهبود بخشيم.
نواداد توجه ويژه به توليد برنامه هاي انيميشني را يكي از اولويت هاي صدا و سيماي مركز استان خواند و افزود: با توليد مجموعه هاي جديد انيميشيني، توليد اين نوع برنامه ها امسال به 160 ساعت خواهد رسيد، اين در حالي است كه ميزان تعهدات صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي تنها 60 دقيقه است.
وي اظهار داشت: انيميشن 13 قسمتي« من مي خواهم»، « ماجراهاي گرگ» و « عقاب و مار» از جمله اين برنامه ها است كه با توليد آنها، توليد برنامه هاي انيميشني بيش از 250 درصد رشد خواهد داشت.
مدير كل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي در خصوص ساير توليدات اين مركز نيز به خبرنگاران گفت: توليد تله فيلم و سريال هاي داستاني نيز يكي ديگر از برنامه هاي صدا و سيماي مركز استان است كه در اين راستا توليد سريال 30 قسمتي « امين» و سريال 15 قسمتي « كليد گمشده» براي پخش در شبكه هاي ملي در مرحله پيش توليد قرار دارند.
نواداد خاطرنشان كرد: سريال 26 قسمتي « آخر سودا» نيز براي پخش در ماه مبارك رمضان در مرحله پيش توليد و سريال ظنز « كلفچه» نيز مراحل نگارش فيلمنامه را طي مي كند.
وي همچنين از توليد دو تله فيلم سينمايي در صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي خبر داد و افزود: تله فيلم هاي 90 دقيقه اي « شب سرباز» و « مارهاي غلتان» نيز در مرحله پيش توليد قرار دارند.
مدير كل صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي حضور در شبكه هاي ملي براي نشان دادن توان و ظرفيت هاي استان را يكي از اولويت هاي صدا و سيماي استان خواند و تصريح كرد: يك مستند 13 قسمتي براي معرفي توانمندي ها، ظرفيت ها و جاذبه هاي گردشگري استان در حال تهيه است.
وي وجود مشكلات فني را يكي از اصلي ترين موانع توسعه صدا و سيماي مركز استان خواند و گفت: امسال با تأمين برخي نيازهاي فني مركز، اميدواريم به وضعيت مطلوب دست يابيم.
نواداد راه اندازي فرستنده راديويي پرقدرت800 كيلوواتي را يكي از اين اقدامات خواند و اظهار داشت: فرستنده پير 200 كيلوواتي «الوار» قادر به تأمين كيفيت مطلوب راديو را نداشت به هيمن دليل با خريداري سيستم فرستنده جديد امكان دريافت راديو در سطح استان تقويت شد.
مدير كل صدا و سيماي مركز استان در ادامه به راه اندازي آپلينگ شبكه استاني اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به موقعيت جغرافيايي و جمعيتي استان آذربايجان شرقي، پوشش شبكه استاني در همه مناطق با دشواري هاي متعدد مواجه بود كه خوشبختانه با ماهواره اي شدن شبكه استاني، برخي از اين مشكلات حل شد.
نواداد با اشاره به ميزان پوشش شبكه هاي تلويزيوني در سطح استان گفت: شبكه يك سيما، 5/97 درصد، شبكه دو 93 درصد، شبكه سه 89درصد، شبكه چهار 65 درصد و شبكه استاني نيز 89 درصد استان را زير پوشش دارند.
وي در ادامه از راه اندازي استوديوي جديد توليد برنامه هاي تلويزيوني در صدا و سيماي مركز استان خبر داد و اضافه كرد: استوديوي جديد تلويزيوني با برخورداري از مدرن ترين و مجهزترين امكانات، 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه اميدواريم تا نيمه شعبان آماده بهره برداري باشد.
نواداد همچنين به حضور موفق صدا و سيماي مركز استان آذربايجان شرقي در شانزدهمين جشنواره توليدات مراكز صدا و سيماي كشور اشاره كرد و افزود: مركز استان آذربايجان شرقي موفق شد در اين دوره، 19 عنوان جايزه را به خود اختصاص دهد.
وي تصريح كرد: 11جايزه در بخش راديو، دو جايزه در بخش فيلم، دو جايزه در بخش موسيقي، دو جايزه در بخش پژوهشي و دو جايزه در بخش تلويزيون را به خود اختصاص داده است.
نواداد گفت: با كسب اين تعداد جايزه، مركز استان آذربايجان شرقي توانست رتبه يازدهم را از بين 32 مركز استان كسب كند.
مدير كل صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه در خصوص عدم پخش برنامه هاي كودك در صدا و سيماي مركز به زبان محلي پرسيد، گفت: براساس دستورالعمل سازمان صدا و سيما، برنامه هاي كودك بايد به زبان ملي توليد و پخش شوند.
وي ادامه داد: اگرچه بنده معتقدم با يك استدلال كارشناسي بايد مسئولان سازمان را براي توليد و پخش برنامه هاي كودك به زبان محلي نيز ترغيب كنيم.
انتهاي پيام/ع
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن