تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از دانشگاه‌هاي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: اخبار كوتاه از دانشگاه‌هاي استان قم
- اردوي زيارتي، سياحتي كاشان و «مشهد اردهال» ويژه دانشجويان بسيجي فعال و عضو شوراي بسيج دانشجويي دانشكده علوم قرآني همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد با نگاه ويژه به ايام فاطميه و گراميداشت شهداي سوم خرداد برگزار شد.
- به همت بسيج دانشجويي دانشگاه علوم قرآني استان قم، نشست ويژه پاسخ گويي به شبهات درباره وحي و قرآن كريم، چهارم خرداد ماه با حضور استاد كريمي، مدرس دانشگاه علوم قرآني تهران و عضو موسسه حفظ و نشر آثار امام خميني (ره) در اين دانشگاه برگزار شد.

- علي فقيه، دانشجوي رشته تفسير قرآن كريم دانشكده علوم قرآني قم، در بيست و دومين جشنواره ملي قرآن دانشجويان سراسر كشور، حائز رتبه اول رشته ترجمه قرآن كريم شد.

وي در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني دانشگاه سيستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن كسب رتبه اول و اخذ تنديس جشنواره، جايزه سفر معنوي حج را نيز از آن خود كرد.

- به همت بسيج دانشجويي دانشكده اصول دين، همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر، نمايشگاهي با هدف زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي اين حماسه بزرگ از سوم خرداد ماه به مدت يك هفته در اين دانشكده در حال برگزاري است.

اين نمايشگاه شامل غرفه‌هاي عكس، ماكت عمليات بيت المقدس، بيمارستان صحرايي، معراج شهدا، پخش فيلم مستند از سرداران عمليات فتح خرمشهر و همچنين غرفه ويژه ايام فاطميه با محتواي نمادي از بقيع و در سبز نيم سوخته و غرفه فروش كتاب و CD است.

- به همت واحد خواهران بسيجي دانشگاه‌هاي استان قم، دانشجويان خواهر بسيجي رشته حقوق سه مركز دانشگاهي پيام نور، حضرت معصومه (س) و قم در روزهاي 31 ارديبهشت و سوم خرداد ماه از كارگاه پيشگيري از جرم امور روحانيون دادگستري استان قم بازديد كردند.

در اين كارگاه، حجت الاسلام صالحي، استاد آموزشي دانشكده پيشگيري از جرم دادگستري استان، به بيان جرايم و چگونگي وقوع آن پراخت.

در اين بازديد، CD اشاعه فحشا به خواهران بسيجي داده شد.

- به همت واحد سياسي - فرهنگي بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي قم، نشستي با موضوع «بررسي فرقه‌هاي نوظهور و مدعيان دروغين امامت و نبوت»، چهارم خرداد ماه در خوابگاه برادران ولي عصر برگزار شد.

در اين نشست، حجت الاسلام بنيان جوادي از مركز پاسخ به شبهات حوزه علميه قم به بيان ريشه اين فرقه‌هاي كذايي و اقدامات اغفالي سرمداران آنها پرداخت و جوانان، بويژه دانشجويان را به هوشياري دعوت كرد.

در پايان اين نشست، فيلم «شعبده شيطان» با مضمون اعتراف اين مدعيان دروغين امامت و نبوت، پخش و به سئوالات و ابهامات دانشجويان پاسخ داده شد.

- اولين همايش استاني بهره وري و صنعت با عنوان «ارتقاي بهره وري در صنعت»، چهارم خرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامي قم برگزار شد.

در اين همايش كه به همت هسته علمي مهندسي صنايع بسيج دانشجويي و گروه مديريت صنعتي اين دانشگاه برگزار شد، احدي، رئيس سازمان صنايع و معادن استان قم، مهندس دهقان، مجري پروژه‌هاي بهره وري و مهندس شهرچي، مسئول شهرك‌هاي صنعتي استان قم به بيان اهميت بهره وري در صنعت پرداختند و بر لزوم تبيين زمينه‌هايي براي بهره وري بيشتر در صنعت تاكيد كردند.

- به همت ستاد بازسازي عتبات عاليات و كميته امور بانوان استان قم، بانوان قمي، بويژه دانشجويان، قسمتي از هزينه ساخت صحن و شبستاني را به نام مقدس حضرت زهرا (س) در جوار مرقد مطهر اميرالمومنين در نجف اشرف بر عهده گرفتند.

بر اين اساس، در ايام فاطميه، خواهران پرشور دانشجو و بسيجي دانشگاه‌هاي سراسر استان قم با تهيه صندوق و قبض و نيز پذيرش عضو براي پرداخت‌هاي ماهيانه بانكي، براي ساخت اين صحن مبارك مبالغي را جمع آوري كردند./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن