تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820205039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از دانشگاه‌هاي استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: اخبار كوتاه از دانشگاه‌هاي استان قم
- بسيج دانشجويي دانشگاه قم در نظر دارد براي جمعي از دانشجويان برادر ورودي جديد در روز جمعه، 19 مهرماه اردوي كوهپيمايي برگزار كند.
مكان اين اردو، يكي از كوه هاي اطراف قم به نام «برف انبار» است و برنامه هايي از قبيل برپايي نمازجماعت، برگزاري مسابقات و اهداي هداياي فرهنگي، برگزاري نشست صميمانه و ... در اين اردو در نظر گرفته شده است.

- همايش امنيت اجتماعي با رويكرد پيشگيري به همت ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان قم، 21 مهرماه ويژه جوانان دانشجو در تالار غدير دانشگاه آزاد اسلامي قم برگزار مي شود.

- ويژه نامه «پل خبر» با هدف انعكاس اخبار مراكز بسيج دانشجويي دانشگاه ها و دانشكده هاي مستقل آموزش عالي استان قم راه اندازي شد.

خاطرنشان مي شود، تاكنون سه شماره از اين ويژه نامه تك برگ خبري منتشر و پخش شده است.

همچنين «پل خبر» به همت واحد خبرنگاري استاني بسيج دانشجويي دانشگاه هاي قم روزهاي زوج منتشر و روزهاي فرد پخش مي شود.

- وبلاگ خبري - تحليلي كانون خبرنگاران بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد و علوم قرآني به آدرس kh-B.blogfa.com وارد سومين روز فعاليت خود شد.

- بسيج دانشجويي استان قم، 26 مهرماه همزمان با روز تربيت بدني و ورزش همگاني، برنامه صعود به قله كوه برف انبار ويژه برادران دانشجوي بسيجي سراسر استان قم را برگزار مي كند.

- مدرسه اسلامي هنر از تمامي واجدان شرايط شامل دانشجويان و طلابي كه حداقل تا پايه 4 حوزه را گذرانده باشند در رشته هاي نمايشنامه نويسي، فيلمنامه نويسي، مستندسازي، طراحي و گرافيك، ارتباطات و رسانه، داستان نويسي، فلسفه هنر و شعر تا بيستم مهرماه ثبت نام به عمل مي آورد.

لازم به ذكر است، علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس 7740294-0251 تماس حاصل كنند./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن