تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820206448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از ورزش استان قم/قهرماني قم در مسابقات پينگ پنگ دختران كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از ورزش استان قم/قهرماني قم در مسابقات پينگ پنگ دختران كشور
خبرگزراي فرس: قهرماني قم در مسابقات پينگ پنگ دختران منطقه پنج كشور، معرفي داوران مسابقه ارم كيش قم با توليدي انديمشك در ليگ برتر كشتي فرنگي از خبرهاي كوتاه ورزشي استان قم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، تيم دختران نوجوان قم قهرمان مسابقات پينگ پنگ منطقه پنج كشور شد.
رقابت‌هاي پينگ پونگ دختران منطقه پنج كشور با شركت پينگ پنگ بازان تيم‌هاي هيئت قم، شهيد محمدي قم، محلات و اراك به مدت يك روز در سالن پينگ پنگ شهيد محمدي مجموعه ورزشي تختي برگزار شد و شركت كنندگان در اين مسابقات در دو بخش تيمي و انفرادي با يكديگر به رقابت پرداختند.
در پايان اين مسابقات در بخش تيمي رده سني نوجوانان تيم هيئت قم به مقام قهرماني دست يافت و تيم‌هاي شهيد محمدي قم و محلات دوم وسوم شدند و در رده نونهالان تيم‌هاي محلات، هيئت قم و اراك در جايگاه‌هاي اول تا سوم قرار گرفتند.
در بخش انفرادي رده نونهالان نيز عنوان قهرماني به پينگ پنگ باز تيم قم رسيد و زهرا دوازده امامي قهرمان شد و عناوين دوم و سوم به مريم اسماعيلي از محلات و زهرا امين زاده از قم رسيد.
در رده سني نوجوانان هم فاطمه محقق از قم اول شد و زهرا يزديان صاحب مقام دوم شد.

* معرفي داوران مسابقه ارم كيش قم با توليدي انديمشك
داوران مسابقه تيم‌هاي ارم كيش قم و توليدي مجيد انديمشك در ليگ برتر كشتي فرنگي معرفي شدند.
قرار است تيم‌هاي كشتي فرنگي ارم كيش قم و توليدي مجيد انديمشك در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي فرنگي باشگاه‌هاي كشور روز چهارشنبه بيست و سوم بهمن در سالن شهيد رضائيان قم به مصاف يكديگر بروند.
بر اساس اعلام كميته داوران فدراسيون كشتي، اين ديدار مهم را كه قرار است از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاري در سالن شهيد رضائيان قم برگزار شود، قدرت‌الله نهاونديان از مازندران، طاهرمحمدعلي زنگنه از تهران، هدايت‌الله قهري از هرمزگان و محمد مارزي از استان هرمزگان قضاوت كنند.
همچنين عباس نمازيان به عنوان ناظر فدراسيون، نماينده كميته ليگ و سرپرست مسابقات و محسن حلوايي رئيس هيئت كشتي قم به عنوان نماينده فدراسيون اين ديدار را زير نظر مي‌گيرند.

*قهرماني سلفچگان در فوتسال دانشگاه‌هاي پيام نور قم
تيم فوتسال دانشگاه پيام نور واحد سلفچگان به مقام قهرماني مسابقات فوتسال جام فجر دانشگاه‌هاي پيام نور استان قم دست يافت.
اين مسابقات به همت تربيت بدني دانشگاه پيام نور استان قم با شركت هشت تيم از واحدهاي مختلف اين دانشگاه به مدت يك هفته در سالن فوتسال مجموعه ورزشي مريم برگزار شد كه طي آن در ديدار نهايي تيم‌هاي دانشگاه پيام نور سلفچگان و پيام نور قم به مصاف يكديگر رفتند و اين مسابقه در نهايت با برتري چهار بر صفر تيم سلفچگان و قهرماني اين تيم به پايان رسيد.
در ديدار رده‌بندي نيز تيم بسيج مقابل تيم دوم پيام نور قم به برتري دست يافت و عنوان سومي اين مسابقات را از آن خود كرد.

*برگزاري مسابقه فوتسال جام دهه فجر در دانشگاه قم
همزمان با فرارسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي، يك دوره مسابقه فوتسال ويژه كاركنان در دانشگاه قم برگزار شد.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي دانشگاه قم، همزمان با فرارسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، به منظور پاسداشت آرمان‌هاي امام خميني(ره) و شهداي انقلاب اسلامي، مسابقه فوتسال كاركنان دانشگاه قم با رقابت هشت تيم از حوزه‌هاي مختلف و معاونت‌هاي دانشگاه برگزار شد.
در ديدار نهايي اين مسابقات تيم فوتسال معاونت آموزش در دقايق پاياني وقت اضافه با نتيجه سه بر دو تيم حوزه رياست را شكست داد و به مقام نخست اين دوره از رقابت‌ها دست يافت.
گل‌هاي اين ديدار را داود عاصم‌آبادي و سيد حسن چاوشي براي تيم معاونت آموزش و رسول سرافرازي و حسين نوري براي تيم حوزه رياست به ثمر رساندند.
همچنين در اين مسابقات تيم فوتسال اساتيد دانشگاه قم به عنوان تيم اخلاق معرفي شد.
انتهاي پيام/ب20

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن