تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815524842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مازندران: 160كيلومتر از نوار ساحلي مازندران آزاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار مازندران: 160كيلومتر از نوار ساحلي مازندران آزاد شد
خبرگزاري فارس: استاندار مازندران از آزادسازي 160كيلومتر از نوار ساحلي مازندران بعد از مصوبه هيئت دولت به مازندران خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، ابوطالب شفقت در سومين همايش شوراي هماهنگي ساماندهي سواحل درياي خزر كه در استان گيلان برگزار شد با اشاره به برنامه‌ريزي اصولي صورت گرفته براي مديريت و ساماندهي نوار ساحلي در اين استان گفت: افزايش طرح‌هاي سالم‌سازي دريا در نوار ساحلي درياي مازندران و واگذاري 14 طرح درجه يك به سرمايه‌گذار بخش خصوصي براي بالا بردن كيفيت خدمات و سرويس‌دهي مطلوب به مسافران از اولويت‌هاي اصلي اين برنامه‌ريزي است.
وي اظهار داشت: تمامي واحدهاي اقامتي و پذيرايي متعلق به دستگاه‌هاي دولتي، سواحل درياي خود را آزاد كردند به طوري‌كه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نيز اين واحدها را در ايام تعطيلات و تابستان در اختيار عموم قرار داده است.
شفقت خواستار اختصاص اعتبارات ملي براي آزادسازي نوار ساحلي درياي خزر شد و تصريح كرد: تقسيم‌بندي مالكيت سواحل درياي مازندران به صورت شركت‌هاي خصوصي، مجتمع‌هاي دولتي، ويلا و خانه‌هاي استيجاري، مناطق نمونه گردشگري و مناطق آزاد صورت پذيرفته است.
استاندار مازندران بيان كرد: پيش‌بيني مي‌شود براي آزادسازي نوار ساحلي در مازندران به زماني بيش از يك فرآيند دو ساله نياز است.
فاطمه واعظ جوادي معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه تا 10 سال آينده سطح آب خزر به ويژه در گيلان بالا خواهد آمد گفت: بايد با بررسي دقيق پهنه‌هاي سواحل خزر و شناسايي مناطق پرخطر و كم خطر، بر ساخت و سازهاي ساحلي نظارت جدي‌تري صورت گيرد.
انتهاي پيام؛/ب
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن