تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813001694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس مشحون: قهرماني صبا باتري كمتر از راهيابي به المپيك نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس مشحون: قهرماني صبا باتري كمتر از راهيابي به المپيك نيست
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: قهرماني صبا باتري در جام باشگاه‌هاي آسيا ارزشي كمتر از راهيابي به المپيك ندارد.


محمود مشحون در گفت و گو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت: پيش از آغاز اين ديدارها گفته بودم كه قهرماني صبا باتري محتمل است. اطمينان داشتم اين تيم با كادر مربيگري، گروه سرپرستي و بازيكنان نخبه‌اي كه در اختيار دارد، بي ترديد با جام به تهران باز مي‌گردد كه البته حمايت‌هاي ويژه مهندس تركي، اندك ترديدها را هم بر طرف كرده بود.
وي ادامه داد: فدراسيون براساس وظيفه خود، از هيچ حمايتي دريغ نكرد و با ايجاد تعاملي مناسب با صبا باتري، رسالت خود را انجام داد. از امكانات تيم ملي نيز براي آماده‌سازي هر چه بهتر نماينده كشورمان بهره برديم چرا كه موفقيت صبا باتري را يك افتخار ملي مي‌دانيم.
مشحون عنوان كرد: پس از آنكه در بازي صبا باتري و الوصل امارات داوران به طور علني از نماينده امارات جانبداري كردند و اجازه ندادند عدالت رعايت شود، با مسئولان آسيايي تماس گرفتم و اعلام كردم در صورت تداوم ناداوري ها و كارشكني ها براي نماينده ايران از سمت خود در تشكيلات آسيايي كنار مي‌كشم.
وي گفت: تلاش مجموعه صبا باتري در راه حفظ عنوان قهرماني، آن هم ميان قدرت هاي برتر آسيا تحسين برانگيز و افتخار آميز است. اين قهرماني بار ديگر ثابت كرد كه بسكتبال ايران راهش را پيدا كرده و با قدرت پيش مي‌رود.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن