تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خرمشهر پيش از هر چيز به عمران و بازسازي نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خرمشهر پيش از هر چيز به عمران و بازسازي نياز دارد
داخلي. اجتماعي. فتح خرمشهر.

نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز خرمشهر قهرمان پيش از هرچيز نياز به عمران و بازسازي دارد.

مصطفي مطورزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا ابراز اميدواري كرد با بازسازي اين شهر به شكل صحيح و كامل همراه با رفع كاستيهاي به جاي مانده از زمان بازسازي بتوانيم همه ساله جشن فتح را با بازسازي همراه كنيم.

او افزود: با گذشت بيش از ‪ ۲۰‬سال از پايان جنگ تحميلي و بازگشت مردم به شهر هنوز هم آثار مظلوميت و محروميت از چهره شهر هويداست.

وي اظهار كرد: مردم اين شهر هنوز هم با مشكلات عديده‌اي كه بيان مكرر آن دل هر شنونده‌اي را مكدر و نگران مي‌كند، دست و پنجه نرم مي‌كنند.

او از وجود كمبودها و نواقص فراوان در بخشهاي مختلف از جمله برق، آب، جاده، كشاورزي، آموزش و پرورش، گمرك، منطقه آزاد به عنوان بخشي از مشكلات مردم خرمشهر نام برد.

وي تصريح كرد: ناكافي بودن و غير اصولي بودن اغلب برنامه‌هاي اجرا شده از سوي دولتهاي گذشته در خرمشهر تاكنون نتوانسته نتايج ارزشمند و مطلوبي را براي مردم شهر به دنبال داشته باشد.

نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مرزي بودن اين منطقه گفت: داشتن مرز مشترك خرمشهر با ساير كشورهاي حوزه خليج فارس و عراق لزوم برخورداري از امكانات مناسب و بهينه ضرورت نگاه ويژه مسوولان كشور به رفع مشكلات مردم را دو چندان مي‌كند.

مطورزاده، افزود: مردم سالهاست كه با زمزمه بيكاري و كمبود امكانات رفاهي و خدماتي در خرمشهر آشنا هستند.

او اظهار كرد: عملي نشدن برخي از مصوبات سفر رياست جمهوري در اين منطقه كه با هدف كاهش بيكاري، ارايه خدمات و اداي دين به مردم اين منطقه صورت گرفته سبب دلسردي مردم شده است.

وي در آستانه فرارسيدن سوم خرداد سالروزآزادسازي خرمشهر از رييس جمهور خواستار عنايت ويژه به اين منطقه شد.ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن