تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798484934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیمان جبلی: آغاز به کار ستادهای انتخابات رسانه ملی در استان‌ها / علی اصغر پورمحمدی: برنامه‌های خنثی و بی هدف حذف می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نشست تخصصی معاونان صدای مراکز استان ها مطرح شد
پیمان جبلی: آغاز به کار ستادهای انتخابات رسانه ملی در استان‌ها / علی اصغر پورمحمدی: برنامه‌های خنثی و بی هدف حذف می‌شوند
معاون خبر صداوسیما گفت: با توجه به همزمانی انتخابات مجلس و خبرگان و حساسیت فضای داخلی و منطقه ای کشور،بزودی معاونان خبر مراکز صدا و سیما به عنوان دبیران ستاد انتخابات استان ها آغاز به کار خواهند نمود.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان ها؛ پیمان جبلی دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در نشست سراسری مدیران کل و معاونان صدا و سیمای مراکز گفت: با توجه به همزمانی انتخابات مجلس و خبرگان و حساسیت فضای داخلی و منطقه ای کشور، بزودی معاونان خبر مراکز صدا و سیما به عنوان دبیران ستاد انتخابات استان ها آغاز به کار خواهند نمود.

وی افزود: هویت ملی ایرانیان را داشته های فرهنگی استان ها تشکیل می دهد و تجلی عناصر اتحاد و انسجام ملی در استان ها نمود بیشتری دارد.

جبلی افزایش ضریب نفوذ در مخاطبان و جلب اعتماد آنان را از مهمترین اهداف اقدامات معاونت خبر صدا و سیما بیان کرد و افزود: برای تحقق این امر خبر را به جامعه نزدیک تر و سهم موافقان و مخالفان را در تفسیر و تحلیل موضوعات و سوژه های خبری در نظر می گیریم.

جبلی براهمیت عناصری مانند آموزش، ارزشیابی و پژوهش به عنوان مولفه ای مکمل تولید کیفی خبر تاکید و بیان کرد:نقش مراکز صدا و سیما در تولید خبرهای انحصاری،موثر و کاربردی بی بدیل است.

*برنامه‌های خنثی و بی هدف حذف می شوند

علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در این نشست با اعلام این موضوع که تولید و پخش برنامه های خنثی و بی هدف در سیما متوقف و با تحول در روش ها و شیوه ها به دنبال اثرگذاری و افزایش جذابیت تولیدات تلویزیونی هستیم، گفت: اگر چه مشکلات مالی، مساله بغرنجی در تولید برنامه ها است اما باید به اندازه بودجه اندک کنونی نسبت به تولید برنامه های موثر و جذاب اقدام کنیم. 

پورمحمدی تهرانی بودن محتوا و قاب تصویر شبکه های ملی را انتقادی صحیح دانست و تصریح کرد: شبکه های سراسری غیر از مسابقات ورزشی و همایش های پیاده روی می توانند در تولید برنامه های مستند، فیلم و سریال با مراکز استانی صدا و سیما همکاری بیشتری داشته باشند.
 
معاون سیما با اشاره به سابقه فعالیت خود در مراکز صدا و سیما و آشنایی با مشکلات، توقعات، مزیت ها و اقتضائات آنان اظهار داشت: مراکز استانی صدا و سیما می بایست کشف استعدادها و ایجاد فضا برای حضور هنرمندان جوان استانی را در اولویت قرار دهند و استفاده از برنامه سازان مرکز نشین را در برنامه های استانی به حداقل برسانند. 

پورمحمدی همدلی و همزبانی میان تمام شبکه های ملی، بین المللی و استانی را برای استفاده حداکثری از داشته ها ضروری دانست و اضافه کرد: به همین منظور شوراهای آموزش و کودک برای هماهنگی در سیاست گذاری تولید برنامه ها با حضور نمایندگان معاونت های تولیدی صدا و سیما تشکیل می شود.

*توجه جدی به نقش اقوام در دفاع مقدس

محمود عاطفی رئیس مرکز بسیج صدا و سیما در این نشست با اعلام اینکه مرکز بسیج سازمان صدا و سیما با همکاری سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس نقش اقوام را در هشت سال دفاع مقدس با ساختارهای مختلف رسانه ای به نمایش می گذارد، افزود: با هدف احیاء و بالندگی مرکز بسیج سازمان، برنامه پنج ساله این مجموعه در حال تدوین است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات رسانه ای بسیج صدا و سیما هیچ گونه تزاحم و دخالتی با دیگر بخش های تولیدی رسانه ملی نداشته و نخواهد داشت، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری سازمان مصداق واقعی شعار راهبردی "بسیج یعنی همه همکاران صدا و سیما" بوده است.

عاطفی حضور موثرتر در فضای مجازی و مقابله با شبکه های مضر و معاند ماهواره ی را از اولویت های مهم اقدامات بسیج صدا و سیما برشمرد و تصریح کرد: تلاش می کنیم صدای مردم مظلوم منطقه را از طریق نقش آفرینی در تولید و پخش اخبار و گزارش های خبری به گوش آزادی خواهان جهان برسانیم.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما توجه مستمر به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس را از مصادیق بارز گسترش روحیه جهاد، مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و افزود: نقش هشت مرکز استانی حوزه سرزمینی دفاع مقدس در انعکاس تصویری کاروان های راهیان نور نوروز امسال موثر و ستودنی بود.

*مخاطبان مهمترین پشتوانه شبکه های استانی هستند

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی، محورهای ابلاغی مقام معظم رهبری در پیوست حکم رئیس سازمان صدا و سیما و مزیت های نسبی شبکه های استانی را از مهمترین منابع تدوین برنامه های کلان سال جاری مراکز استان ها عنوان کرد و افزود: راهبردهایی ترسیم کرده ایم که از تکثر شبکه های استانی به وحدتی دست یابیم تا با سرمایه همدلی و همزبانی از گردنه های سخت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور عبور نماییم.

معاون امور مجلس و استان ها یادآور شد اگر در رسانه به سئوالات و ابهامات جدید پاسخ های کهنه و تکراری دهیم یا از گردونه رقابت با دیگر رسانه ها حذف می شویم و یا اثرگذاری و ضریب نفوذمان در مخاطبان کاهش می یابد.
 
موسوی مقدم بالابودن چشمگیر مخاطبان و میزان رضایت آنان از برنامه های شبکه های استانی را بزرگترین مزیت و پشتوانه این شبکه ها دانست و خاطرنشان کرد: در آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش و افکارسنجی سازمان میانگین مخاطبان شبکه های استانی سیما 66درصد، میانگین شنونده رادیوهای استانی 26درصد و میانگین بیننده خبر سیمای مراکز بیش از 90درصد بوده است.

معاون امورمجلس و استان ها احصاء مزیت های بالقوه و بالفعل هر یک از مراکز استانی را از وظایف مهم مدیران شبکه های استانی بیان و اضافه کرد: انجام این مهم نه تنها موجب کمک به توسعه همه جانبه استان ها است بلکه پشتوانه مناسبی برای پشتیبانی از شبکه های ملی محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

اتمام چابک سازی در معاونت صدا
تدارک ویژه صدا وسیما برای ایام نوروز 94 / دیدار رییس رسانه ملی با مراجع عظام قم
تقدیر حجت‌الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» از برپایی نماز در برنامه زنده تلویزیونی/ آیین گرامیداشت شش دهه فعالیت «محمدعلی کشاورز»
انتصاب رییس جدید سازمان صدا و سیما/ اهداء پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به برنامه «آفتاب شرقی»
تقدیر قالیباف از رئیس رسانه ملی/ شایعات تغییر رییس سازمان
عیدانه‎های رادیو با ویژه برنامه‎های تحویل سال
مدیركل برنامه‌ریزی و امور مالی معاونت صدا معرفی شد
رادیو و استقبال از دهه مبارك دهه فجر
معارفه مدیر رادیو گفتگو با حضور معاون صدا
شبکه‌ چهار سینما به استقبال جشنواره تئاتر فجر رفت/ انتصابات در رسانه ملی همچنان ادامه داد




۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن