تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813427618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سليقه عامه جامعه همچنان به سمت کمدي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۴ (۲۰:۱ب.ظ)
فريد مصطفوي: سليقه عامه جامعه همچنان به سمت کمدي است موج- نويسنده فيلمنامه‌ «گيلانه» يادآور شد مخاطبان سينما در ايام نوروز بيشتر به تماشاي آثار کمدي گرايش دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، فريد مصطفوي، نويسنده فيلمنامه‌ «گيلانه»، گفت: من به خاطر مشکلي که چشمانم دارد، نمي توانم فيلم هاي سينمايي را روي پرده تماشا کنم، به همين دليل همه آثار را روي دي وي دي مي‌بينم و چند وقتي است اين تأخير در باخبر شدن از محتواي فيلم هاي روز، براي من وجود دارد.
بنابراين از ميان آثار روي پرده تنها فيلم «رخ ديوانه» را ديدم، آن هم به دليل رفاقتي که با ابوالحسن داودي و محمدرضا گوهري دارم، ضمن اين که آن فيلم را روي ميز تدوين تماشا کردم.
وي افزود: من از ابتدا در جريان ساخته شدن «رخ ديوانه» بودم، آقاي داودي از من خواست قبل از تدوين نهايي کار را تماشا کنم و پيشنهادهايي را به ايشان بدهم، من هم قبول کردم و نظراتي دادم که برخي از آنها اجرا شد، در کل نگارش و بازنويسي کار بر عهده محمدرضا گوهري بود و به نظرم تجربه خيلي موفقي شد، دوستان وقتي در برنامه «هفت» حاضر شدند از فروش فيلم راضي بودند و من هم با نگاه آنان موافقم، هرچند که شايد قبل از شروع اکران انتظارات بيشتري از اين فيلم وجود داشت.
مصطفوي همچنين گفت: به هر حال نبايد فراموش کرد ميزان امکانات تبليغاتي و تعطيلي چندروزه سينماها در نوروز تأثير زيادي روي فروش نوروزي داشتند، «ايران برگر» پر فروش ترين اثر اکران نوروزي بود و به نظر مي رسد سليقه مردم در ايامي مثل نوروز همچنان به سمت کمدي است.
فريد مصطفوي نگارش فيلمنامه فيلم‌هاي «زادبوم»، «خون بازي»، «تقاطع» و… را بر عهده داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن