تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802898378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروري بر بازي‌هاي هفته بيستم ليگ دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر بازی‌های هفته بیستم لیگ دسته اول
عصر امروز با برگزاري يازده مسابقه در شهرهاي مختلف کشورمان پرونده هفته بيستم بازي هاي دسته اول ليگ آزادگان بسته مي شود.

به گزارش "ورزش سه " در حساس ترین و مهمترین بازی امروز و در گروه الف تیم مس کرمان میزبان شهرداری اردبیل است. دیداری که نتیجه آن هم برای دو تیم که در پی صعود به لیگ برتر هستند سرنوشت ساز است و هم برای تیم نساجی مازندران که امیدوار است تا طی دو – سه بازی باقی مانده تا رده دوم گروه صعود کند.

در گروه ب و در مهمترین بازی های امروز تیم صدر جدولی مس رفسنجان میزبان راهیان کرمانشاه است. سیاه جامگان مشهدی و پارسه که با یک امتاز کمتر از صدرنشین در تعقیب مس هستند امروز با تیم های فولاد یزد و شهرداری تبریز بازی می کنند و تیم نفت آبادان ؛ دیگر مدعی صعود میهمان داماش گیلان است. دیداری که به دلیل سفر و حضور ریاست جمهوری در رشت برگزاری آن در هاله ایی از ابهام قرار دارد.

فولاد نوین - آلومینیوم ؛ فولاد در آستانه ثبت رکورد
فولاد نوین که در آستانه صعود مستقیم به لیگ برتر و ثبت یک رکورد تاریخی در فوتبال ایران است هم اکنون با 38 امتیاز در صدر گروه قرار دارد. تنها تیمی که می تواند مانع اول شدن فولاد در گروه شود تیم مس کرمان است که با 32 امتیاز در رده دوم قرار دارد و هفته بعد میزبان فولاد خواهد بود. فولاد و مس امروز دو بازی سخت دارند. فولاد باید به مصاف آلومینیوم برود و مس هم با شهرداری اردبیل بازی می کند. شکست مس برابر شهرداری باعث صعود اردبیلی ها به رده دوم و خوشحالی نساجی و فولاد می شود. اما اگر امروز فولاد برابر آلومینیوم بازنده شود و مس هم شهرداری را با شکست راهی اردبیل کند در آن صورت همانند گروه ب ، در گروه الف هم چهره تیم اول در روز پایانی بازی ها مشخص می شود.

مس کرمان - شهرداری اردبیل ؛ جدال برای دوم شدن
بر خلاف دور رفت دیدار امروز تیم های شهرداری و مس اهمیت زیادی برای دو دارد. تیم هایی که برای صعود به پلی آف شانس زیادی دارند. بر خلاف دیدار رفت که دو تیم با کسب تساوی بدون گل برابر هم خوشحال شدند ، تساوی در این بازی باعث شادی نساجی خواهد شد که همزمان در تهران با نیروی زمینی در حال سقوط بازی می کند. مس که در دور برگشت متحول شده 720 دقیقه است که به هیچ تیمی نباخته است. شهرداری اردبیل هم به مانند مس در دور برگشت روند صعودی داشته و در صورت پیروزی در این دیدار به رده دوم صعود می کند.

نیروی زمینی - نساجی ؛ بازی سرنوشت
نتیجه این بازی برای نساجی و نیروی زمینی بسیار مهم است. نیروی زمینی که بین تیم های فانوس به دست قرار دارد برای فرار از سقوط نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و این در حالی است که تیم پر طرفدار نساجی هم برای حضور احتمالی در مرحله پلی آف چاره ایی جز برد و واریز سه امتیاز بازی به حساب خود ندارد. در دیدار رفت که نیروی زمینی یکی از تیم های مدعی گروه بود با یک گل مغلوب نساجی شدعه بود.

گیتی پسند - استقلال اهواز ؛ فرار از سقوط
استقلال و گیتی با 26 و 25 امتیاز در رده ششم و هفتم گروه قرار دارند. دو تیم بیش از آنکه شانسی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول جدول را داشته باشند در خطر سقوط به رده نهم و دهم تهدیدشان می کند و به همین دلیل در این دیدار به دنبال برد و کسب سه امتیاز بازی هستند تا در دو بازی پایانی لیگ با آرامش بیشتری به مصاف حریفانشان بروند.

تربیت نوین – فجرسپاسی ؛ فجر همسفر تربیت می شود؟
تکلیف تربیت نوین ؛ اولین تیم سقوط کننده به دسته دوم روشن است و بازی با فجر سپاسی در حد انجام وظیفه است. اما نتیجه بازی برای فجر سپاسی که نمی خواهد همسفر تربیت نوین به دسته دوم باشد بسیار مهم است. فجر در صورت پیروزی در این دیدار شانس بقایش در دسته اول بیش از نیروی زمینی و نفت و گاز می شود.

نفت و گاز - ایران جوان ؛ ایران جوان در جمع فانوس داران سقوط
ایران جوان که تا همین سه – چهار هفته اخیر یکی از تیم های بالای جدولی و مدعی صعود به لیگ برتر بود به دلیل بی انگیزگی با چند شکست متوالی به پایین جدول سقوط کرد. ایران جوانی ها اگر برابر برابر نفت و گاز هم بازنده شوند ، در آن صورت یک قدم دیگر به سقوط نزدیک می شوند و برای بقاء در دسته اول در دو بازی باقی مانده باید دست به دعا شوند.

شهرداری بندرعباس - گل‌گهر سیرجان ؛ آخرین بخت
شهرداری بندرعباس که با 13 امتیاز در رده یازدهم گروه ب قرار دارد را باید یکی دیگر از تیم های سقوط کرده به دسته دوم نامید. هر چند که این تیم امیدوار است با پیروزی در سه بازی باقی مانده اش و از سوی دیگر شکست شهرداری تبریز و راهیان در دسته اول ماندگار شود. رویایی که بعید است رنگ حقیقت بگیرد.

شهرداری تبریز - پارسه تهران ؛ نگاه پارسه به لیگ برتر
پارسه اگر به دنبال کسب جواز صعود به لیگ برتر است باید در این دیدار به پیروزی برسد، زیرا این تیم تهرانی در دو هفته آینده دو دیدار سخت پیش رو دارد. قطعاً بازی با پاس و مس رفسنجان که هر دو مدعی صعود هستند و بالاتر از پارسه قرار دارند کمتر از فینال نخواهد بود و به همین منظور پارسه امروز باید به دو- سه گل از سد شهرداری عبور کند تا شاید بتواند با برتری برابر پاس و مس راهی لیگ برتر شود. البته با توجه به اینکه تیم شهرداری در خطر سقوط قرار دارد حریف آسانی برای پارسه نخواهد بود و باید دید تیم عابدینی ها می تواند از سد شهرداری و خداداد عبور کرده و یک گام به لیگ برتر نزدیک شود.

مس رفسنجان - راهیان ؛ بازی آسان صدرنشین
بین تیم های بالای جدولی و مدعی صعود در گروه ب و در این واپسین روزهای لیگ دسته اول که تیم ها برای صعود رقابت میلیمتری دارند ، مس رفسنجان تنها تیمی است که در خانه بازی آسانی پیش رو دارد. مس در صورتیکه بتواند راهیان را با تفاضل گل خوب مغلوب کند یک قدم به صعود مستقیم به لیگ برتر نزدیک می شود. راهیان هم برای اینکه به دسته دوم سقوط نکند چاره ایی ندارد جز شکست دادن مس.

سیاه جامگان - فولاد یزد ؛ سیاه پوش ها در آرزوی سپیدی
تیم سیاه جامگان که یک ضلع از پنج ضلعی مدعیان صعود در گروه ب محسوب می شود امروز میزبان تیمی است که در دور رفت مغلوبش شده بود. فولاد یزد که در دور برگشت منسجم تر شده و توانست خودش را از میان تیم های فانوس به دست خارج کند طبعاً در این دیدار و به رغم میهمان بودن حریف آسانی برای سیاه پوش های مشهدی که رویای سفید بخت شدن دارند نخواهد بود.

داماش - نفت آبادان ؛ روز مهم
نفت و داماش که پیش از این مزه بازی لیگ برتر را چشیده اند امروز در شرایطی به دیدار هم می روند که یکی برای تثبیت خود در دسته اول تلاش می کند و دیگری برای صعود به لیگ برتر و به همین دلیل بازی دو تیم ، یکی از بازی های حساس هفته می باشد. دیداری که اگر منجر به پیروزی داماش شود به ضرر تیم نفت که در تلاش است تا به رده اول جدول صعود کند تمام می شود و اگر داماش بازنده بازی شود کارش برای بقاء در دسته اول سخت می شود.


1394/01/24 06:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن