تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798555335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مروری بر بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول
کد خبر: ۴۸۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 06 April 2015


پس از سه هفته ، بازی های دسته اول لیگ آزادگان عصر امروز با برگزاری یازده مسابقه هفته نوزدهم را پشت سر می گذارد.


به گزارش "ورزش سه " پس از هفته هجدهم بازی های دسته اول 23 اسفند 93 بسته شد ، تیم های دسته اولی به استراحت نوروزی رفتند و پس از 23 روز وارد هفته نوزدهم می شوند. بازی هایی که از این هفته حساس تر و سرنوشت سازتر شده و شمارش معکوس برای صعود و سقوط آغاز می شود.


تا پایان لیگ دسته اول چهار هفته باقی مانده است. شرایط جدول به نحوی است که کمتر تیمی از حاشیه امنیت برخور دار است به غیر از فولاد نوین اهواز صدرنشین گروه الف که در صورت کسب یک برد راهی لیگ برتر می شود. البته سقوط تیم های تربیت نوین یزد و اتکای گلستان به دسته دوم از قبل محرز شده است و در این چهار هفته باقی مانده هر تیمی نتواند امتیازهای لازم را برای صعود به لیگ برتر و یا برای بقاء در دسته اول جمع آوری کند ، زحمات یک ساله اش بر باد رفته و برای رسیدن به جایگاه بهتر یک سال دیگر باید تلاش کند.


در بازی ها امروز و در گروه الف شهرداری اردبیل میزبان فولاد نوین اهواز است. مس کرمان در بوشهر به مصاف ایران جوان می رود. نفت و گاز و نساجی برابر هم صف آرایی می کنند.در گروه ب و در مهمترین بازی ها نفت آبادان میزبان مس رفسنجان است. پارسه به دیدار سیاه جامگان می رود و پاس با راهیان بازی می کند.


شهرداری اردبیل - فولاد نوین اهواز ؛ بازی حیاتی شهرداری
دو تیمی که فصل قبل از دسته دوم به دسته اول صعود کردند ، در آستانه لیگ برتری شدن هستند و البته فولاد نوین 38 امتیازی که با تیم دوم گروه 9 امتیاز اختلاف دارد برای صعود مستقیم به لیگ برتر به یک برد نیاز دارد و این در حالی است که اهوازی ها برای محقق شدن این امر چهار بازی پیش رو دارند. شهرداری چی های اردبیلی هم که با محمد ربیعی متحول شدند هم اکنون با 27 امتیاز در رده سوم گروه قرار دارند و در صورت پیروزی خانگی برابر فولاد 30 امتیازس شده و با توجه به دیدار سخت مس کرمان برابر ایران جوان در بوشهر ، شانس صعود به رده دوم را خواهند داشت.


نساجی - نفت و گاز ؛ بیم و امید
سرنوشت دو تیم نساجی و نفت و گاز به اما و اگر گره خورده است. نساجی امیدوار است تا از یک سو با پیروزی برابر نفت و گاز که برای بقاء می جنگد 29 امتیازی شود و از سوی دیگر تیم های مس و شهرداری برابر ایران جوان و فولاد مغلوب شوند تا به رده دوم صعود کند و نفت و گاز هم که بیم سقوط به دسته دوم را دارد برای اینکه در لیگ باقی بماند نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و از همین رو انتظار می رود دیدار دو تیم یکی از بازی های هیجان انگیز ایستگاه 19 باشد.


ایران جوان - مس کرمان ؛ رویارویی سرنوشت ساز فقیر و غنی
تیم مس کرمان بر خلاف دور رفت که تیمی دست و پا بسته بود و برابر هر تیمی مغلوب می شد در دور برگشت ؛ موفق ترین تیم نشان داد تا جاییکه از قعر گروه تا رده دوم صعود کرده و امروز یکی از مهمترین مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود. ایران جوان ولی بر خلاف مس در دور رفت عملکرد بهتری داشت ولی در دور برگشت نتوانست روند رو به جلویی داشته باشد. بوشهری ها که در این فصل گرفتار بی پولی بودند امروز اگر نتوانند برابر تیم متمول و بی درد مس به پیروزی برسند ، دیگر هیچ شانسی برای صعود نخواهند داشت.


فجر سپاسی - نیروی زمینی ؛ جنگ نظامی ها 
جنگ نظامی های گروه ، تحقیقاً جنگی تمام عیار خواهد بود. زیرا هر دو تیم در صورت باخت یک گام به سقوط نزدیک می شوند و از همین رو هر دو تیم در تلاش هستند تا با دست پر زمین را ترک کنند. برای فجر سپاسی با توجه به اینکه 23 امتیازی است و دو پله بالاتر از نیروی زمینی 21 امتیازی در رده هشتم قرار دارد ، نتیجه تساوی هم امیدبخش خواهد بود اما نیروی زمینی برای فرار از سقوط باید به پیروزی برسد.


آلومینیوم - گیتی پسند ؛ فقط برد
تیم آلومینیوم بر خلاف هزینه ایی که برای بازگشت به لیگ برتر کرد نتوانست در این فصل نتیجه بگیرد و خطر سقوط تهدیدش می کند. عملکرد گیتی پسند هم شبیه به آلومینیوم بوده و خیلی تعریفی نیست. گیتی که با اما و اگر شانس دوم شدن در گروه را دارد برای اینکه امیدهایش زنده بماند باید در این دیدار به برتر ی برسد در حالیکه آلومینیوم برای ماندن در لیگ نباید بازنده باشد.


استقلال اهواز - تربیت نوین یزد ؛ بازی آسان برای سیدصالحی و استقلال
سقوط تربیت نوین به دسته دوم از همان هفته قبل با شکست برابر گیتی پسند مشخص شد و این تیم در چهار بازی باقی مانده اش فقط برای انجام وظیفه بازی می کند و طبعاً رویارویی با تیم بی انگیزه و سقوط کرده تربیت نوین نباید برای استقلال اهواز و سرمربی جدیدش ؛ سید حسین سید صالحی خیلی سخت و نفسگیر باشد. آبی های اهوازی برای اینکه سند ماندنشان در دسته اول را قطعی کنند باید از این سه امتیاز کامکل به حساب خود واریز کنند.


نفت آبادان - مس رفسنجان ؛ حساس ترین بازی
یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های دو تیم در لیگ امسال همین بازی است. مس هم اکنون با 32 امتیاز و به لطف تفاضل گل بالاتر از پاس در صدر گروه قرار دارد و تیم های سیاه جامگان ، نفت و پارسه با 31 امتیاز بعد از پاس در رده سوم تا پنجم قرار دارند. نفت که 31 امتیازی است برای اینکه صدرنشین گروه شود باید مس را ذوب کند و از سویی دیگر باید دعا کند تا تیم پاس برابر راهیان و پارسه برابر سیاه جامگان متوقف شود تا در سه بازی باقی مانده با خیالی آسوده به مصاف رقبا برود.


پارسه - سیاه جامگان ؛ هجوم لشگر عابدینی ها به صدر 
پارسه به هر قیمتی بود توانست خودش را به مدعیان بچسباند. این تیم که روی کاکل سیدعباسی ، قربانی و نشاطجو می چرخد در صورتیکه برابر سیاه جامگان به برتری برسد 34 امتیازی شده و شانس صدرنشین شدن هم دارد. به همین دلیل لشگر عابدینی ها از بزرگ تا کوچک به خط شده اند تا پارسه امروز مهمترین بازی فصلش را ببرد تا شاید با کمی خوش شانس و در صورت توقف نفت ، مس و پاس ؛ برای اولین بار صدرنشین گروه شود.


راهیان - پاس ؛ جنگ صعود و سقوط در دهمین بازی
دیدار تیم های راهیان و پاس که به دربی غرب معروف است همیشه هیجانی و آمیخته به جنجال بوده است. دیدار رفت دو تیم در همدان با دعوا و جنجال به پایان رسید و امروز در حالیکه دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز دارند به مصاف هم می روند. راهیان را که برای ماند در لیگ به سه امتیاز این دیدار نیاز دارد چیزی جز برد راضی نمی کند و پاس را هم که برای صدرنشینی و صعود به لیگ برتر می جنگد ، تنها برد تسکین می دهد. پاس و راهیان پیش از این 9 بار به مصاف هم رفته اند. راهیان 2 بار و پاس هم 3 بار به پیروزی رسیده است. 


گل گهر – داماش؛ تلاش برای پیروزی
تاکنون نه نتایج گل گهر چنگی به دل زده و نه داماش در حد نام و نشانش بازی کرده است. دو تیمی که خطر سقوط به دسته دوم تهدیدشان می کند و در صورت شکست در این بازی ؛ به قعر جدول و در دست گرفتن فانوس سقوط نزدیک خواهند شد.


فولاد یزد - شهرداری بندرعباس ؛ آخرین خاک ریز شهرداری
شهرداری بندرعباس ؛ قدیمی ترین تیم هرمزگانی در لیگ ، همچنان امیدوار به ماندن در دسته اول است. شهرداری چی ها که از 17 بازی گذشته خود 12 امتیاز کسب کرده اند برای بقاء در دسته اول باید 4 بازی باقیمانده خود را با برد پشت سر بگذارد. کاری دشوار که بعید است تیم بندرعباسی بتواند از عهده آن بر آید. در مقابل فولاد یزد تقریباً خیالش از حضور در دسته اول آسوده است ولی با اینحال برای مستحکم کردن جایگاهش در رده ششم جدول چشم به سه امتیاز این بازی دوخته است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن