تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصار الله: تجاوز عربستان به يمن، جنون آميز بود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



انصار الله: تجاوز عربستان به يمن، جنون آميز بود
يوسف الفيشي يکي از رهبران جنبش انصارالله يمن گفت: تصميم عربستان در تجاوز به يمن و سرکردگي ائتلاف موسوم به طوفان قاطعيت، جنون آميز، شتابزده و پيش بيني نشده در سطح جهان بود.
روز نو : يوسف الفيشي يکي از رهبران جنبش انصارالله يمن گفت: تصميم عربستان در تجاوز به يمن و سرکردگي ائتلاف موسوم به طوفان قاطعيت، جنون آميز، شتابزده و پيش بيني نشده در سطح جهان بود.


به گزارش پايگاه خبري يمني الخبر، الفيشي افزود: عربستان با اين تصميم خود را وارد مردابي کرد که از آن به سلامت خارج نخواهد شد و اين تصميم تجاوزکارانه عربستان به هدف نجات تروريست هاي القاعده و داعش صورت گرفت.


وي ادامه داد: داعش و القاعده دست پرورده عربستان و آمريکا در منطقه هستند و شکست سريع طرح عربستان در يمن موجب شد تا اين رژيم تصميم جنون آميز خود را به ويژه پس از شکست طرح قبيله اي رياض در يمن بگيرد، اما پس از آن مشروعيت سياسي خود را نيز از دست داد.


اين مقام انصار الله تاکيد کرد: وقتي اين تصميم مطرح شد و گروههاي القاعده و داعش در استان هاي جنوبي شکست خوردند، عربستان ديوانه شد و تصميم جنون آميز خود را در حمله به يمن گرفت.


به گزارش روز نو، الفيشي درباره پاسخ جنبش انصار الله به تجاوز عربستان نيز گفت: ما آغازگر جنگ نبوديم اما تعدادمان زياد، از امکانات خوب و آمادگي عالي برخورداريم و مردم، ارتش و کميته هاي مردمي و قبايل همه منتظر تصميم ما هستند.


وي با تاکيد بر آمادگي کامل انصارالله براي مقابله با تجاوز عربستان گفت: تصميم فرماندهان انقلاب رسميت دارد و هنگامي که اين تصميم گرفته شود، مردم نيز آماده اجراي هر گزينه اي هستند و ما چيزي را از دست نمي دهيم.


الفيشي همچنين با اشاره به پيروزي مداوم نيروهاي انصار الله در جنوب يمن گفت: هر روز، ما پيروزي جديدي در عدن به دست مي آوريم و به زودي عدن را استاني خالي از داعش و القاعده اعلام مي کنيم.


عربستان سعودي از تاريخ 26 مارس(6 فروردين)، تجاوز گسترده به خاک يمن را با حمله هوايي به اين کشور آغاز کرد.


در تجاوز نظامي هواپيماهاي سعودي و همپيمانانش به خاک يمن به بهانه حمايت از عبدربه منصور هادي رييس جمهوري مستعفي و فراري اين کشور تاکنون شمار زيادي از غيرنظاميان از جمله زنان و کودکان يمني جان باخته اند.


در اين تجاوز گسترده، جنگنده هاي10 کشور عربي از جمله کشورهاي عضو شوراي همکاري خليج فارس (به جز عمان) و آمريکا، جنگنده هاي ارتش عربستان را در حمله به يمن همراهي مي کنند.




تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن