تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805609941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار رئيس کميسيون گردشگري و ديگر اعضاي هيأت پارلماني آلمان با سلطاني فر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۲۳ق.ظ)
ديدار رئيس کميسيون گردشگري و ديگر اعضاي هيأت پارلماني آلمان با سلطاني فر موج - اعضاي هيأت پارلماني آلمان به رياست هايکه بريمر، رئيس کميسيون گردشگري اين کشور، روز شنبه، 22 فروردين، با معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ديدار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود سلطاني فر در اين ديدار دوستانه با اشاره به رويکرد دولت و رئيس جمهوري در زمينهٔ گردشگري مبني بر استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي کشور براي تعامل گسترده با ساير کشورها گفت: ايران در بخش گردشگري فرهنگي، تاريخي، زيارتي، طبيعت‌گردي و سلامت داراي جاذبه‌هاي منحصربه‌فردي است و با رويکرد دولت تدبير و اميد شاهد افزايش ورود گردشگران خارجي در سال گذشته بوديم.
او سياست دولت جمهوري اسلامي را افزايش ورود گردشگران خارجي به کشور اعلام کرد و گفت: در همين راستا تلاش کرده‌ايم موانعي اگر هست رفع کنيم. ايجاد تسهيلاتي براي سرعت بخشيدن به صدور ويزا، لغو رواديد با برخي کشورها و مهياکردن زمينه صدور ويزاي الکترونيک در آينده‌اي نزديک از جمله اقداماتي است که به آن‌ها پرداخته‌ايم.
سلطاني فر افزود: از ديگر برنامه‌هاي ما رفع مشکلات موجود در بخش اماکن اقامتي و هتل است که با استفاده از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي درصدد مرتفع کردن آن هستيم.
ساماندهي شبکه حمل‌ونقل هوايي، گسترش امکانات فرودگاهي مناسب و همکاري با وزارت علوم براي آموزش نيروي انساني متخصص در رشته‌هاي مرتبط با گردشگري از ديگر مواردي بود که رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به آن‌ها اشاره و تأکيد کرد: مي‌خواهيم شرايطي فراهم کنيم که در کوتاه‌ترين فرصت به اين اهداف دست پيدا کنيم.
او در ادامه به حل مسائل ايران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: باور داريم که صنعت توريسم بعد از اين جريان در کشور ايران روند رو به توسعه‌اي خواهد داشت و ما خود را براي شوک جديدي که با ورود گسترده گردشگر ايجاد خواهد شد، آماده مي‌کنيم.
سلطاني فر افزود: تحليل گران ما پيش‌بيني کرده‌اند که در نيمه دوم سال 2015 ميلادي و نتيجه نهايي نشست ايران و 1+5 ورود گردشگران به ايران رشد قابل‌توجهي خواهد يافت.
او سپس به علاقه‌مندي گردشگران اروپايي، کانادايي، آمريکايي و استراليايي به ديدن کوير و جاذبه‌هاي طبيعي و حضور اتباع کشورهاي همسايه براي استفاده از ظرفيت‌هاي درماني اشاره کرد.
معاون رئيس جمهوري در ادامه با تشکر از تلاش‌هاي ماجدي سفير جمهوري اسلامي ايران در برلين در پاسخ به سؤالات اعضاي هيات پارلماني آلمان در خصوص حضور سرمايه‌گذاران آلماني در بخش هتل‌سازي گفت: مشکلي براي صدور مجوز وجود ندارد، تلاش ما اين است که براي کوتاه شدن روند صدور مجوز، سازمان ميراث فرهنگي رابط ميان سرمايه‌گذاران و ساير بخش‌ها باشد و بسته به ميزان سرمايه‌گذاري و تأسيساتي که ايجاد مي‌شود، مجوزها کمتر از 3 ماه صادر شود.
او تأکيد کرد: موافقت و تفاهم اوليه مهم است که تلاش مي‌کنيم اين موافقت‌نامه کمتر از يک ماه با دستگاه ذي‌ربط شکل بگيرد، در طول يک سال گذشته از کشورهاي اروپايي و عربي براي سرمايه‌گذاري در بازار ايران اعلام آمادگي کرده‌اند چون اذعان دارند که صنعت توريسم در کشور ما رو به توسعه است.
سلطاني فر درباره امکانات گردشگري براي افراد سالخورده گفت: براي اين دسته از گردشگران امکانات مناسبي همچون بالابر در اماکن فرهنگي و تاريخي در نظر گرفته‌ شده است، که مي‌توانيد در جريان سفر به اماکن تاريخي استان‌هاي مختلف مشاهده کنيد که گردشگران سالخورده مشکلي ندارند.
او در خصوص سن و جنسيت گردشگران ورودي به کشور عنوان کرد: گردشگري در ايران به‌صورت تخصصي انجام مي‌شود و کساني که جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي برايشان اهميت دارد به ايران سفر مي‌کنند، ورود گردشگران با هر سن و جنسيتي را مغتنم شمرده و آن‌ها را ميهمان خود مي‌دانيم.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري درباره آموزش نيروي انساني متخصص و مسلط به زبان‌هاي مختلف در بخش گردشگري گفت: دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت و بلندمدت در دانشگاه‌ها پيش‌بيني کرده‌ايم، براي جذب گردشگراني که زبان انگليسي را به‌خوبي نمي‌دانند، سعي کرده‌ايم امکانات تبليغي خود را به چند زبان ارائه دهيم.
او افزود: براي جذب گردشگر از کشورهاي فرانسوي، آلماني، چيني، ايتاليايي، روسي، عرب و ترک‌زبان دانشجويان زيادي را آموزش مي‌دهيم، در زمينهٔ آموزش زبان آلماني و فرانسوي وضع بهتري داريم، اما؛ براي آموزش ساير زبان‌هاي خارجي کار ويژه‌اي را آغاز کرده‌ايم.
سلطاني فر در خصوص تعداد گردشگران نيز به اعضاي هيأت پارلماني آلمان گفت: پس از يک دوره افت باروي کار آمدن دولت تدبير و اميد با وجود تحريم‌هاي ناعادلانه، تعداد گردشگران ورودي در 2 سال اخير به 5 ميليون نفر در سال رسيد.
معاون رئيس جمهوري ظرفيت ايران را براي جذب گردشگر خارجي بيش از ميزان فعلي دانست و اظهار داشت: برنامه‌ريزي بلندمدت ما براي سال 2025 ميلادي افزايش گردشگران ورودي از 5 ميليون به 20 ميليون نفر است و با توجه به ظرفيت‌هاي گردشگري فرهنگي، تاريخي و مذهبي ايران اين هدف دور از دسترس نيست.
او سپس به رشد 75 درصدي صدور ويزا براي اتباع ايراني در سال 2014 ميلادي نسبت به سال 2013 اشاره کرد.
سلطاني فر سفر هايکه بريمر، رئيس کميسيون گردشگري و اعضاي هيأت پارلماني آلمان، به ايران را فرصتي براي معرفي مناسب ايران دانست و گفت: اميدوارم با سفر شما؛ واقعيت جامعه ايران معرفي شود.
او همچنين اظهار اميدواري کرد در فضاي جديدي که پيش روي صنعت گردشگري ايران است و بسياري از سرمايه‌گذاران خارجي را ترغيب به سرمايه‌گذاري در کشورمان کرده است سرمايه‌گذاران آلماني نيز حضور داشته باشند، در زمينهٔ سرمايه‌گذاري خارجي قانون شفاف و روشني داريم که به زبان‌هاي مختلف ترجمه‌ شده است.
معاون رئيس جمهوري يکي از ابزارهاي توسعه روابط کشورها و مردمان آن‌ها را استفاده از جاذبه‌هاي گردشگري دانست و گفت: اميدوارم فصل جديدي بين روابط دو کشور ايران و آلمان ايجاد شود و در بخش گردشگري بتوانيم همگرايي و هم‌افزايي بيشتري با يکديگر داشته باشيم.
هايکه بريمر، رئيس کميسيون گردشگري پارلمان آلمان، نيز علاقه‌مندي سرمايه‌گذاران اين کشور را براي سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري اعلام کرد.
او گفت: گردشگري انسان‌ها را به يکديگر نزديک کرده و موجب برقراري ارتباط دوستانه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن