تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درباره نسل جدید نمایشگرهای سامسونگ


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: درباره نسل جدید نمایشگرهای سامسونگ19/12/1388گروه خبری GSM: اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ امسال در کنگره جهانی موبایل امسال( MWC 2010) جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین نوع صفحه‌نمایش‌های خود را رونمایی کرد. این نمایشگرها Super AMOLED لقب گرفته‌اند و در مقایسه با نمایشگرهایی که تا به امروز در بازار موجود بوده است، کارایی بیشتری دارند، ضمن اینکه کار با آنها بسیار ساده و آسان است. سامسونگ باز هم دست روی دست نگذاشته و این نمایشگر برای اولین بار در قالب گوشی S80500 Wave خود به بازار ارائه داده است.                       

نمایشگرهای Super AMOLED، برخلاف صفحه‌نمایش‌های لمسی AMOLED نیازی به داشتن لایه لمسی مجزا و جداگانه ندارند و عملکرد لمسی درون خود آنها تعبیه شده است. در نتیجه ضمن برخورداری از عکس العملی سریع‌تر، انعکاس کمتری داشته و تعداد رنگ‌های بیشتری را نمایش می‌دهند. در نمایشگر Super AMOLED از شیشه اندود شده- که در انواع AMOLED استفاده می‌شد- اثری نیست؛ بنابراین زیر نور خورشید صفحه کاملا خوانا و واضح است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن