تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت ۸۰ درصدي تعريض آزادراه تهران-كرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
مديريت ساخت و توسعه راه هاي استان البرز خبر داد: پيشرفت ۸۰ درصدي تعريض آزادراه تهران-كرج موج - مديريت ساخت و توسعه راه‌هاي استان البرز از پيشرفت ۸۰ درصدي تعريض آزادراه تهران-كرج خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مديريت ساخت و توسعه راه‌هاي استان البرز گفت: تعريض بخشي از آزادراه تهران- کرج تا حدودي به ظرفيت محور افزود.
افشين پيرنون اضافه کرد: در سال‌هاي گذشته معضل ترافيک آزادراه تهران - کرج، وزارت راه و شهرسازي را بر آن داشت تا با تعريض آزادراه از ۳ خط به ۵ خط نسبت به افزايش ظرفيت آزادراه موجود به عنوان اصلي‌ترين مسير ارتباطي اقدام کند، اما؛ اين طرح با حدود ۸۰ درصد پيشرفت فيزيکي در چند نقطه به دليل معضلات ناشي از معارضين اعم از ملکي و مستحدثات واقع در مسير اعم از پل‌هاي احداثي قبلي مانند کلاک، فرديس و گالري‌هاي مترو در محل گرمدره متوقف شد.
وي خاطرنشان کرد: از طرفي با توجه به اينکه در زمان شروع اجراي اين طرح استان البرز از تهران مجزا نشده بود، قرارداد و اعتبارات مربوط به پروژه در اختيار اداره کل استان تهران بوده که تاکنون تفويضي در اين مورد به استان البرز صورت نپذيرفته و عملا قرارداد پيمانکار نيز در حال اتمام بوده و اعتباراتي نيز براي سال جاري اين پروژه در نظر گرفته نشده است.
پيرنون بيان کرد: طرح تعريض آزادراه تهران – کرج – قزوين به دليل شرايط خاص و ويژه ترافيکي - منطقه‌اي نيازمند تعامل تمام دستگاه‌هاي مرتبط ازجمله شهرداري، پليس و شوراي ترافيک استان بوده و براي اعتبارات آن بايد چاره‌اي به‌صورت پايدار انديشيده شود.
آزادراه تهران -کرج -قزوين يکي از محورهاي مهم مواصلاتي کشور است که در حوزه استحفاظي استان‌هاي تهران - البرز و قزوين واقع‌شده و شاه‌راه ارتباطي ۱۳ استان کشور به‌حساب مي‌آيد که بايد براي رفع ترافيک در اين آزادراه نگاه ويژه‌اي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن