تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798463284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري شوراي اجرايي بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر با حضور دکتر ايوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
برگزاري شوراي اجرايي بخش بين‌الملل جشنواره فيلم فجر با حضور دکتر ايوبي موج - جلسه شوراي اجرايي بخش بين‌الملل سي و سومين جشنواره فيلم فجر با حضور رئيس سازمان سينمايي تشکيل و مباحث اجرايي مربوط به بخش بين‌الملل جشنواره پيگيري شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الله ايوبي رئيس سازمان سينمايي کشور با حضور در دبيرخانه جشنواره فيلم فجر، از نزديک در جريان آخرين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي بخش بين‌الملل جشنواره قرار گرفت.
عليرضا رضاداد، دبير جشنواره در اين جلسه گزارشي از روند فعاليت هاي صورت گرفته را تشريح و اعلام کرد: 87 کشور متقاضي حضور در بخش‌هاي مختلف جشنواره بين‌المللي فيلم فجر بودند که در نهايت آثاري از 54 کشور براي نمايش در بخش‌هاي مختلف جشنواره انتخاب شد.
وي اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌ها و انتخاب هاي انجام شده، مقرر شد 14 فيلم در بخش مسابقه سينماي سعادت (سينماي جهان)، 14 فيلم در بخش مسابقه سينماي جلوه‌گاه شرق (سينماي آسيا و جهان اسلام) و 14 فيلم در بخش مسابقه هنر و تجربه حضور داشته باشند.
دبير سي و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر همچنين درباره آثار حاضر در بخش غيررقابتي خاطرنشان کرد: قرار است 10 فيلم در بخش چشم‌انداز سينماي روز ترکيه، 12 فيلم در بخش چشم‌انداز سينماي روز چين، 24 فيلم در بخش نمايش‌ ويژه فيلم‌هاي روز جهان، 15 فيلم در بخش سينما حقيقت ويژه آثار مستند روز جهان، 52 فيلم کوتاه از جمله 29 فيلم از آثار کارگاه هاي استاد عباس کيارستمي در کلمبيا و اسپانيا، 7 فيلم از آثار فرانچسکو رُزي براي نمايش در بخش مربوط به اين فيلمساز و 6 فيلم در بخش نام‌آوران بين‌المللي سينماي ايران در بخش غيررقابتي جشنواره به نمايش درآيد.
رضاداد درباره برگزاري کارگاه‌هاي تخصصي و آموزشي جشنواره اظهار کرد: براساس توافق و نشست مشترکي که با هيأت مديره خانه سينما داشتيم، مقرر شد که برگزاري کارگاه‌ها به صنوف مرتبط در اين تشکل صنفي سپرده شود تا علاوه بر مشارکت موثر صنوف در برگزاري اين کارگاه‌ها، همنشيني و گفتگوي موثري ميان هنرمندان اين صنوف و اساتيد مدعو انجام شود.
همچنين وي در ادامه درباره هيات‌هاي داوري بخش‌هاي رقابتي جشنواره نيز توضيح داد: داوران بخش‌هاي رقابتي جشنواره بين‌المللي فيلم فجر اعم از سينماي سعادت، جلوه‌گاه شرق و هنر و تجربه انتخاب شده‌‌اند که ترکيبي از هنرمندان و سينماگران ايراني و چهره هاي بين المللي در آن حضور دارند و اسامي آن‌ها هفته‌ي آينده اعلام خواهد شد.
علاوه بر موضوعات مطرح شده، عليرضا رضاداد درباره برنامه هاي مربوط به بازار فيلم تهران و امور جانبي آن، حضور و همکاري موثر خانه سينما در بخش بين‌الملل، توجه به وجوه مختلف برگزاري يک جشنواره بين‌المللي استاندارد، اولويت‌هاي مضموني و محتوايي در انتخاب فيلم‌هاي اين دوره و تاکيد بر اينکه فيلم هاي حاضر در بخش هاي مختلف جشنواره براي نخستين بار در ايران به نمايش در مي آيند و اين آثار فيلم هايي نيستند که در مجاري غيررسمي توزيع شده باشند را بيان کرد.
در جلسه‌ي شوراي اجراي سي و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، جمال اميد، آرش اميني، ناصر باکيده، منوچهر شاهسواري، محسن شمس، عزت‌اله عليزاده، و سيداحد ميکائيل‌زاده حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن