تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه های ۵ گانه انیشتین درباره موفقیت و نبوغ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توصیه های ۵ گانه انیشتین درباره موفقیت و نبوغ


آلبرت انیشتین نابغه قرن بیستم دنیا برای موفقیت افراد و تبدیل شدن به یک نابغه نصایحی از خود به جا گذاشته که نه تنها در قرن گذشته بلکه برای مردم قرن بیست و یکم و احتمالا قرن های آینده هم کاربرد دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آلبرت انیشتین دانشمند برجسته فیزیک جهان ۵ توصیه برای تبدیل شدن به فردی موفق و نابغه ارائه کرده و از مداومت ، کنجکاوی ، کاردانی و کارشناسی ، یادگیری اصول و شیرفهم کردن به عنوان کلید های کسب موفقیت و تبدیل فرد به نابغه یاد کرده است.

۱ – مداومت :

نَه تنها افراد باهوش برای کسب موفقیت در امور مختلف زندگی باید به اصل مداومت پایبند باشند بلکه افراد عادی نیز با رعایت این اصل می توانند به افرادی موفق و نابغه تبدیل شوند.

۲ – کنجکاوی :

 کنجکاوی یکی از نصیحت های مهم انیشتین برای دستیابی فرد به موفقیت است و این دانشمند یک بار گفت که هیچ استعداد خاصی بجز حس کنجکاوی دائم ندارد و با کنجکاوی توانست اطلاعات زیادی به دست بیاورد.

۳ – کاردانی و کارشناسی :

 کاردانی و کارشناسی نتیجه طبیعی دانش و آگاهی است. انیشتین می گوید " یادگرفتن مطالب جدید و دستیابی به ناشناخته ها تو را در آینده نزدیک به کاردان و کارشناس رشته خودت تبدیل می کند"

۴ – یادگیری اصول پیش از هر چیز :

انیشتین توصیه می کند که اگر خواهان موفقیت در هر کاری هستی ، باید ابتدا اصول آن کار را یاد بگیری.

۵ – شیرفهم کردن :

 انیشتین می گوید که اگر بتوانی طرح و اندیشه خود را به کودکی ۵ ساله بفهمانی ، فرد موفقی هستی در غیر اینصورت خودت نیز طرح و اندیشه ات را نفهمیده ای.


چهار شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن