تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزباني سالن ميلاد از نخستين کنسرت محمد عليزاده در سال ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
ميزباني سالن ميلاد از نخستين کنسرت محمد عليزاده در سال ۹۴ موج- محمد عليزاده بعد از تعطيلات نوروزي سال جديد اولين کنسرت را در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي روزهاي ۳ و ۴ ارديبهشت برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، صدرالدين حسين خاني مدير شرکت ايران گام، گفت: محمد عليزاده در نخستين کنسرت سال ۹۴ بعد از تعطيلات روزهاي ۳ و ۴ ارديبهشت در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران اجرا مي کند و اين آخرين اجراي او پيش از انتشار تازه‌ترين آلبومش خواهد بود، او در عيد نوروز در شهرهاي شمالي ايران مثل رامسر، تنکابن و عباس آباد روي صحنه رفت.
حسين خاني افزود: اين آلبوم مراحل نهايي را پشت سر گذاشته و از هفته ديگر براي اخذ مجوز به دفتر موسيقي ارائه خواهد شد، تمام سعي‌مان اين است که اين اثر را تا پيش از ماه مبارک رمضان منتشر نماييم، همچنين قطعه «گلو درد» يکي از قطعات اين آلبوم است.
وي همچنين گفت: چهارمين شب کنسرت‌هاي جشنواره نارنجستان با اجراي محمد عليزاده و گروه ارکسترش شکل گرفت.
محمد عليزاده که کنسرت خود را با قطعه «برگرد» آغاز کرده بود، اکثر قطعات محبوب خود را با همراهي گروه ارکسترش در شبي فراموش نشدني براي هوادارانش اجرا کرد. فکرشم نکن، دلت بامنه، جز تو و… از جمله اين قطعات بودند.
ميلاد ترابي تنظيم کننده اغلب قطعات عليزاده مهمان ويژه اين کنسرت بود و عليزاده پيش از معرفي وي از ترابي به عنوان يکي از بهترين تنظيم کننده‌ها و يکي از کساني که بيشترين کمک را به او در زمينه موسيقي کرده است، ياد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن